نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آبان 1399 - 7:52   |   کد مطلب: 29156
قدرت الله ولدی گفت: مهم‌ترین اولویت ما حفظ سلامتی مردم است و محدودیت‌های کرونایی تا سفید شدن شرایط ادامه‌دار است.

به گزارش ملایری ها؛ قدرت الله ولدی  فرماندار ملایر در شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا  با اشاره به وضعیت شهرستان ملایر در طرح جدید محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: شهرستان ملایر بر اساس استانداردها و ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متأسفانه در جمع شهرهای با وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های شهرهای قرمز در ملایر از ابتدای آذرماه  تأکید کرد:  اجرای محدودیت‌ها سبب بهبود شرایط و خروج از شرایط قرمز می‌شود و این امر مستلزم همراهی و مشارکت مردم است.

فرماندار ملایر با اشاره به مدت‌زمان اجرای این طرح تأکید کرد: تا زمانی که به ثبات و وضعیت سفید کرونایی رسیم این محدودیت‌ها ادامه‌دار است و  مهم‌ترین اولویت ما حفظ سلامتی مردم است

وی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفین اجرای محدودیت‌های جدید تأکید کرد: با  توجه به تعطیلی کامل ۲ هفته‌ای مشاغل گروه ۲، سه و چهار، چنانچه هر واحد صنفی، مراکز تجاری، بازرگانی، خدماتی و مشاغل مرتبط با این محدودیت‌ها، دستورالعمل‌های لازم را رعایت نکنند، به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شود.

ولدی به محدودیت‌های تردد در شهرستان اشاره کرد و گفت:  از ابتدای آذر تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی به ملایر ممنوع است .

وی با اشاره به  محدودیت‌های درون‌شهری  بیان کرد: بر اساس مصوبات کشوری ستاد مقابله با کرونا شب‌ها نیز تردد خودروها از ساعت 21 الی 4 بامداد ممنوع است و متخلفین جریمه می‌شوند.

فرماندار ملایر بابیان اینکه مسیر کمربندی ملایر از سمت اراک، بروجرد، دوراهی نهاوند و همدان برای تردد آزاد است ، افزود: رودی‌های شهر ملایر توسط پلیس کنترل و تخلف خودروها در تردد توسط دوربین‌های نظارتی پلیس ثبت می‌شود.

وی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا کشور دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملایر با یک‌سوم کارکنان فعالیت می‌کنند و مرخصی و مأموریت مدیران نیز در این دو هفته لغو می‌شود.

ولدی  با تأکید بر اینکه ادارات خدمات رسان حق قطع انشعابات مردم بدون هماهنگی را ندارند تأکید کرد:  در مدت اجرای محدودیت‌ها بانک‌ها طبق روال قبل فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جانب مشاغلی که اجازه فعالیت دارند اظهار کرد:  مشاغل گروه یک اگر پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

فرماندار ملایر با تأکید بر همراهی مردم با نیروی انتظامی در این دو هفته بیان کرد: محدودیت‌های جدید اعمال‌شده شامل شهرهای تابعه ملایر نیز می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار