نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آبان 1399 - 7:58   |   کد مطلب: 29158
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از تشکیل گروه‌های جهادی برای کمک به سالمندان در درب منازل خبر داد.

به گزارش ملایری ها؛ حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی در جلسه همفکری امامان محله و پایگاه‌های تحول اجتماعی با موضوع «هفته بسیج» در اداره تبلیغات اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های تبلیغی ائمه جماعات، مسجد را محور وحدت محله و منشا خیر و برکت برشمرد.

وی با توجه به فرارسیدن هفته بسیج روحیه بسیجی در مبلغان و روحانیون را ضروری دانست و افزود: تنها به وسیله روحیه بسیجی می‌توان برنامه‌های تبلیغی را پیش برد بنابراین روحانیون باید برنامه‌هایی با وضعیت موجود داشته باشند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج پیش‌بینی شده است اظهار کرد: بیش از ۱۲ برنامه محوری توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در شهرستان ملایر اجرا خواهد شد.

وی دیدار با امام جمعه ملایر، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویزیت رایگان، بسیج پزشکی در مساجد و... را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره تبلیغات اسلامی ملایر در هفته بسیج دانست.

نجفی از مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، نذر خون، دیدار مسئولان تبلیغات اسلامی با فرماندهان بسیج شهرستان، تشکیل گروه‌های جهادی برای کمک به سالمندان در درب منازل و... را از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج برشمرد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس در هفته بسیج خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در درب مساجد، دیوارنویسی و نصب عکس شهید با وصیت‌نامه در درب منازل خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در هفته بسیج خواهد بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمت‌رسانی حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین گروه‌های جهاد اظهار کرد: جهادی بودن قرارگاه خدمت‌رسانی از مزایای این طرح است که باعث قوت گرفتن نیروهای جهادی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند گروه‌ها در سفر اول به روستای گرجایی خاطرنشان کرد: در این زمینه کاروان خدمت در روستای گرجایی گروه جهادی کریمه اهل بیت(ع) نسبت به طبخ و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین مردم روستا اقدام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار