نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1399 - 19:15   |   کد مطلب: 29161
قدرت الله ولدی گفت: طرح جدید محدودیت‌های کرونایی از بامداد امروز در ملایر آغاز شد و ۹۹ درصد مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ امروز محل کسب خود را تعطیل کرده‌اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در حاشیه بازدید و بازرسی از اصناف سطح شهر ملایر با اشاره به همراهی کسبه با مصوبات ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: از نخستین ساعات بامداد امروز اجرای محدودیت‌های شهرهای قرمز در ملایر آغاز شد.

وی گفت: از روز چهارشنبه اقدامات اولیه برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید انجام شد و روز گذشته نیز با نیوجرسی ورودی‌های شهر ملایر مسدود شد.

فرماندار با اشاره به همراهی بسیجیان، اصناف، سپاه و نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت‌های جدید تأکید کرد: از نخستین ساعات بامداد امروز نیروهای پلیس راهور در ورودی‌های شهر مستقر شدند و از ورود پلاک‌های غیربومی به شهر جلوگیری می‌شود.

                                              

وی افزود: از صبح نیز تیم های بازرسی در سطح شهر مستقرشده به اصناف متخلف تذکرات لازم را می‌دهند و در صورت تکرار پلمپ می‌شوند.

ولدی با تقدیر از همراهی اصناف ملایر با محدودیت‌های جدید تصریح کرد: ۹۹ درصد مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ امروز محل کسب خود را تعطیل کرده بودند.

وی گفت: از همراهی اصناف و بازاریان ملایر که همچون تعطیلی ساعت ۶ عصر با مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر می‌کنیم.

فرماندار ملایر تأکید کرد: از مردم شهرستان خواهشمندیم در این چهارده روز در منازل خود حضورداشته باشند تا شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا باشیم.

وی افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها درخواست دیگر ما از همه مردم همچون گذشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار