نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1399 - 19:17   |   کد مطلب: 29162
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری گفت:

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در دیدار با تعداد محدودی از بسیجیان و پاسداران ملایری با اشاره به مهم‌ترین ثمرات بسیج در کشور اظهار کرد: شجره طیبه بسیج که به دست بنیان‌گذار کبیر بنانهاده شده و این نهاد مقدس امروز در اقصی نقاط کشور و منطقه و در دنیای امروز شاخ و برگ  داده و میوه شیرینش چیده می‌شود.

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است، افزود: تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار و سردمداران داشتن تفکر بسیجی است.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال 1400 تصریح کرد: بسیج باید تفکر بسیجی را توسعه دهد و  با عملکرد خودش این تفکر را در معرض دید مردم قرار دهد.
وی افزود: در انتخابات آینده مردم کسی را انتخاب کنند که مولود این شجره و بزرگ‌شده در این مکتب‌خانه باشد تا کشور بهتر و بیشتر شهد شیرین حکومت اسلامی را بچشند.

حجت‌الاسلام برقراری  با اشاره به دشمنی‌هایی که در کشور وجود دارد تأکید کرد: در طول تاریخ، اسلام و حکومت اسلامی دشمن داخلی و خارجی فراوان  داشته است و تاریخ عوض شدنی نیست و امروز برای جمهوری اسلامی که برآورده از متن دین است در داخل و خارج دشمن دارد.

وی گفت: انقلاب وام‌دار کسی نیست و همه ما وامدار انقلاب هستیم و نباید آرمان‌های انقلاب فدای مصالح کسی شود.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: هر کس در هر مسئولیت در کشور شبانه‌روز برای این ملت کار کند و کسانی باید در رأس امور قرارگرفته که دارای تفکر بسیجی باشند.

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی باید همچون چشمه همیشه  زلال در بین مردم جاری شود،  عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص امروز در کشور همه مسئولین با وحدت و همدلی کم کنند تا بر  ویروس غلبه پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام برقراری  گفت: مجموعه سپاه و فرمانداری در بحث مواسات و کمک مؤمنانه موفق عمل کردند و این امر همچنان باید ادامه‌دار باشد.

وی در زمان جنگ مردم پشت جبهه کمک می‌کردند امروز هم باید همین کمک‌ها باشد و درواقع می‌توان گفت این اقدام حمایت و یاری به مدافعین سلامت است.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به همراهی بسیج در مراحل مختلف مقابله با کرونا بیان کرد: بسیج بازهم پای‌کار باشد تا شاهد قطع زنجیره کرونا باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار