نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. آذر 1399 - 8:46   |   کد مطلب: 29169
سید جواد حسینی گفت: پس از سیل سال ۹۸ و آسیب به برخی منازل مسکونی گروه‌های جهادی بسیج با همراهی خیرین، کمیته امداد و بهزیستی۷۷ واحد مسکونی را طرح مرمت و بازسازی کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛   سید جواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در آیین بهره‌برداری از واحد مسکونی احداثی توسط گروه‌های جهادی ملایر اظهار کرد: در سیل ابتدای سال  98 برخی از منازل مسکونی در ملایر تخریب و آسیب دیدند.

وی افزود: به همت گروه‌های جهادی بسیج با همراهی خیرین، کمیته امداد و بهزیستی طرح مرمت و بازسازی منازل آسیب‌دیده افراد تحت پوشش و اقشار ضعیف آغاز شد.
فرمانده سپاه ملایر وی افزود: در همین راستا ۳۷ واحد بازسازی و ۴۰ واحد مرمت شد که امروز با افتتاح دو واحد  در میشن و بهاره این طرح به اتمام رسید.
وی گفت:  بسیجیان در این منازل آسیب‌دیده در روستا و بخش‌های مختلف شهرستان اقدام به ساخت جمع‌آوری کمک و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از زلزله کردند.
حسینی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج دو واحد باقی‌مانده از این طرح افتتاح شد و برگ زرین دیگری از خدمات بسیج بر تاریخ به ثبت رسید.
وی گفت: به مناسب ایام هفته بسیج 7 کارگاه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف شهرستان افتتاح می‌شود.
تیمور کرمی مقدم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز در این آیین اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) آخرین پیمان و قرارداد با سپاه شهرستان در  خصوص احداث مسکن مددجویان به اتمام رسید.
وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج مسکن آسیب‌دیده در ملایر را به  کمک خیرین مرمت و بازسازی کردند که جای تقدیر دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر تصریح کرد: پس از سیل سال 98 این نهاد ۱۳۵ مسکن  مددجویان را افتتاح کرد و ملایر اولین شهرستان استان است که مرمت و بازسازی سیل‌زده را به اتمام می‌رساند.
وی بیان کرد: یک میلیارد و 350 میلیون تومان برای احداث و مرمت این واحدهای مسکونی هزینه شده است  و گروه‌های جهادی ۳۷ مسکن مددجویی را بازسازی  و ۴۰ مورد را مرمت کردند.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار