نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آذر 1399 - 8:02   |   کد مطلب: 29241
مهدی یوسفوند گفت: مسابقات فوتبال جام محلات یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی با قهرمانی تیم شهدا به اتمام رسید.

مهدی یوسفوند، رئیس هیئت فوتبال ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری فوتبال جام محلات اظهار کرد: به مناسب ایام هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات فوتبال یابود شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

وی افزود: ۱۱ تیم برای حضور در این مسابقات شامل تیم هایی از محلات مختلف ملایر، سه تیم از روستاها و یک تیم از سامن ثبت نام کردند.

رئیس هیئت فوتبال ملایر گفت: با توجه به وضعیت کرونا برگزاری این مسابقات ۸۰ روز به طول انجامید و سرانجام تیم های متحد و شهدای ملایر به دیدار فینال رسیدند.

وی افزود: روز گذشته دیدار فینال و رده بندی در ورزشگاه تختی برگزار شد و در مسابقه نهایی تیم شهدای ملایر با نتیجه ۳ بر ۲ تیم متحد را شکست داد و قهرمان این رقابت ها شد.

یوسفوند به برگزاری دیدار رده بندی نیز اشاره کرد و بیان کرد: تیم خانه جوانان در این مسابقه ۲ بر صفر مقابل شهدای دانش آموز به برتری رسید و مقام سوم مسابقات را به دست آورد.

وی پویا شدن فوتبال ملایر و حضور جوانان از مناطق مختلف را از اهداف اصلی این دوره سابقه عنوان کرد و گفت: استعدادیابی و استفاده از پتانسیل نقاط مختلف شهرستان دیگر هدف برگزاری این رقابت ها بود.

رئیس هیئت فوتبال ملایر گفت: کمیته فنی هئیت متشکل از پیشکسوتان و افراد با تجربه فوتبال ملایر لیستی ار استعدادهای برتر این رقابت مسابقه جام محلات ملایر انتخاب کردند.

وی افزود: افراد منتخب و استعدادهای این دوره مسابقات برای تشکیل تیم منتخب ملایر و حضور در مسابقات و لیگ های مختلف انتخاب شدند.

وی با اشاره به حمایت شهرداری و شورای شهر ملایر برای برگزاری این دوره از قابت ها بیان کرد: مراسم اختتامیه مسابقات روز گذشته در ورزشگاه تختی با حضور مسئولینی از شهرداری، شورای شهر، اداره ورزش و. جوانان، سپاه و بنیاد شهید و جمعی از فوتبالدوستان ملایر برگزار شد و جوایز تیم های برتر اهدا شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار