نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آذر 1399 - 8:03   |   کد مطلب: 29242
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری گفت: آیت الله یزدی سرباز امین انقلاب بود و در صحنه های مختلف انقلاب حضوری عالمانه و مومنانه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با تسلیت درگذشت آیت الله یزدی اظهار کرد: این عالم بزرگ از شاگردان امام خمینی (ره) و یار دیرین امام و رهبری بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله یزدی از همان دوران جوانی و شاگردی امام در راه مکتب و ارمان های انقلاب تا روز درگذشتشان ثابت قدم بود، تصریح کرد: این عالم وارسته سرباز امین انقلاب بود و در صحنه های مختلف انقلاب حضوری عالمانه و مومنانه داشت.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اظهار نظرها و موضع گیری های درست و به جای آیت الله یزدی در مواقع حساس تاکید کرد: در مدت ۱۰
سال ریاست قوه قضاییه توسط آیت الله یزدی ساده زیستی ایشان زبانزد خاص و عام بود.

وی با اشاره قرار گرفتن نام آیت الله یزدی در لیست تحریم های آمریکا بیان کرد: این عالم ربانی هیچ تعلق خاطری به دنیا نداشتند و از قرار گرفتن در لیست تحریم آمریکا نه تنها ناراحت نشد بلکه خوشحال شد.

حجت الاسلام برقراری تحریم آیت الله یزدی نشانه ای از اثر گذاری ایشان در پیروی و تداوم انقلاب بود و تاکید کرد: ایشان شخصیتی موثر برای پیشرفت انقلاب و عدم اثرگذاری اهداف شوم دشمنان بود.

وی آیت الله یزدی را یک عالم زمان شناس و بصیر دانست و گفت: در هر زمانی معارف انقلاب نیاز به تبیین داشت ایشان پای کار بود و نقشی موثر در بصیرت افزایی انقلابیون داشت.

امام جمعه ملایر با اشاره به نقش آیت الله یزدی در فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: در این سال که عده‌ای روزه سکوت گرفته بودند در مقابل سران فتنه ایستاد و به آنها درباره تفرقه افکنی و نشر بذر نفاق هشدار داد.

وی تاکید کرد: آیت الله یزدی پشتوانه علمی و معرفتی در جامعه مدرسین بود و سال ها در مقابل فتنه های ریز و درشتی ایستادگی داشت و خودش را خرج اسلام و حاکمیت نظام کردند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار