نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آذر 1399 - 22:15   |   کد مطلب: 29247
تیمور کرمی مقدم گفت: از ابتدای امسال ۸۹ مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر اهدا شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛«تیمور کرمی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: بیش از 8 هزار خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر بهره مند هستند .

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان ملایر افزود: این خدمات با هدف توانمند سازی خانواده ها در زمینه پرداخت وام های خود اشتغالی، تهیه مسکن، هزینه تحصیلی، درمانی ، کمکهای معیشتی  و... به مدد جویان زیر پوشش این نهاد و افراد نیازمند ارائه می شود.

 

 وی از پرداخت 89 مرد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد  از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: هزینه این کمک جهیزیه ها با مبلغ 6 میلیون، 8 میلیون ، ده میلیون و کالا بوده است.

 

کرمی مقدم  کل مبالغ  پرداختی جهیزیه را از ابتدای امسال به نوعروسان زیر پوشش این نهاد 508 میلیون توامان دانست و تصریح کرد: این مبلغ از منابع امداد و کمک خیران پرداخت شده است.

 

 وی همچنین با اشاره  به  اینکه در حال حاضر 64 پرونده نوعروس در نوبت پرداخت جهیزیه  قرار دارند گفت: با کمک خیران و نیکوکاران تلاش می کنیم تا پایان سال  کمک هزینه جهیزیه را برای این نوعروسان  تهیه و به آنها اهدا کنیم.

 

وی ضمن تقدیر از خیران و نیکوکاران به عنوان بازوی توانمند کمیته امداد  در راستای دستگیری از افراد زیر پوشش و نیازمند گفت: امیدواریم باز هم شاهد حمایت های بیشتر خیران و مردم نیکوکار در دستگیری  از نیازمندان باشیم.

 

تهیه ۳۷ تبلت برای دانش‌آموزان زیر پوشش

 

وی همچنین به اهدای 37 دستگاه تبلت به دانش آموزان زیر پوشش این نهد اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا هشت دستگاه تبلت از سوی خیرین و به ارزش ۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد تحویل داده شد.

کرمی مقدم یادآور شد: همچنین تعداد ۲۹ تبلت دیگر به ارزش ۱۰۱ میلیون تومان با کمک خیرین تهیه و ۲۱ دستگاه از آنها به دانش آموزان اهداء و هشت دستگاه دیگر طی روزهای آینده اهداء خواهد شد.

 

کمک ۹۲۲ میلیون تومان موسسه خیریه هدایت تهران به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر

 

وی در ادامه وی در ادامه از کمک 922 میلیون تومانی  موسسه خیریه هدایت تهران به دانش‌آموزان و دانشجویان ملایری خبر داد و گفت: این موسسه همه ساله کمک مالی را به دانش آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد در شهرستان ملایر دارد و امسال نیز  برای تعداد 500 دانشجو و دانش‌آموز این کمک هزینه طی روزهای آینده واریز خواهد شد.

کرمی مقدم تصریح کرد: دراین زمینه این موسسه مبلغ 2 میلیون 250 هزار تومان را برای هر دانشجو و جمعا  49 دانشجو  و مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان را برای هر دانش‌آموز و جمعا  451دانش آموز اختصاص داده که به حساب دانشجویان و دانش اموزان واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: تعداد 2 هزار و 100 دانش آموز و 180 دانشجو در مقاطع مختلف زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند که از  خدمات حمایتی و کمک هزینه تحصیلی  این نهاد در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار