پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

29. آذر 1399 - 8:48   |   کد مطلب: 29262
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اهدای یکصد دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدرضا بشری با بیان اینکه با توجه به فضای حاکم بر جهان و کشور در پی شیوع بیماری کرونا، آموزش‌ها نیز مجازی شده است اظهار کرد: افزود: در این میان ممکن است دانش‌آموزانی که از شرایط تحصیلی خوبی برخوردارند اما به دلیل عدم بضاعت مالی از تحصیل و حضور در کلاس‌های درس مجازی و آموزش های آنلاین بی بهره بمانند.

وی با بیان اینکه باید با کمک هم مانع از بروز مشکل برای این گرو از دانش‌آموزان شویم افزود: تهیه و اهدای تبلت به دانش‌آموزان از طرف همکاران و خیرین شهرستان همدلی و مهربانی را به تصویر کشیده و گامی بزرگ در مسیر مساوات در عدالت آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در راستای پویش کمک‌های مومنانه و به همت جمعی از خیرین ۱۳ عدد تبلت به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان بی بضاعت آموزشگاه نمونه سیفیه شهرستان اهدا شده است.

وی افزود: به همت جمعی دیگر از خیرین تعداد 6 گوشی هوشمند به ارزش 160 میلیون ریال نیز در دو هفته گذشته به دانش آموزان نیازمند آموزشگاه پسرانه متوسطه دوره اول مدرسه نبوت اهدا شد.

بشری از اهدای دو دستگاه تبلت به ارزش ۷۰ میلیون ریال به همت خیرین و همکاران فرهنگی آموزشگاه قرآنی طه به دانش آموزان کم‌برخوردار این مدرسه خبر داد و گفت: تعداد هفت دستگاه تبلت نیز به دانش‌آموزان کم برخوردار مناطق روستایی شهرستان اهدا شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی و تبلت به همت خیران ، بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی بضاعت مدارس شهر و روستا توزیع شده است گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از دانش‌آموزان نیازمند گوشی هوشمند و یا تبلت هستند و این پویش در همه اقشار جامعه در حال انجام است تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار