نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. دى 1399 - 8:36   |   کد مطلب: 29272
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير گفت: نزدیک به 60 درصد پرونده هاي مصالحه در مراکز مشاوره ملاير طي 9ماهه سال جاري به سازش ختم شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدباقر سلگي فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد: مراکز مشاوره نیروی انتظامی در راستای کمک به سازش پرونده ها تلاش می کنند.

وی با اشاره به سازش 60 درصدی پرونده های ارجاع داده شده به مراکز مشاوره، افزود:  در همين ارتباط از تعداد بيش از930  پرونده قضائي ارجاع شده به اين مراکز، تعداد بيش از 540 پرونده منجر به مصالحه شد.

سلگي با اشاره به اهميت خدمت رساني به شهروندان در شرايط اضطرار کنوني ناشي از شيوع ويروس کرونا و کاهش تاب آوري مردم در برابر مشکلات ناشي از اين رخداد مشکل آفرين، تصریح کرد : رضايتمندي مردم مهمترين سرمايه اجتماعي پليس است و در جهت نيل به اين هدف مهم در ابعاد مختلف ماموريتي و از جمله دستيابي به صلح و سازش اجتماعي در طرفين درگير پرونده هاي قضائي متشکله تلاش حداکثري  سرلوحه کار مشاوران و کارشناسان روانشناسي اين فرماندهي قرار دارد .

 

وی تاکید کرد: در راستاي نيل به حداکثر رضايتمندي شهروندان ملايري و مراجعه کننده به مراکز مشاوره اين توفيق با تلاش دلسوزانه و تخصصي مشاوران مستقر در کلانتري هاي شهري بدست آمد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار