نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. دى 1399 - 8:42   |   کد مطلب: 29285
هادی بیگی نژاد گفت: سردار سلیمانی نماد قدرت و استکبارستیزی در کشور است و همه مردم ایران به او علاقمند بودند.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار ملایری‌ها ، با اشاره به در پیش بودن نخستین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: آنگونه که باید انتقام خون این سردار بزرگ کشور گرفته نشده است.

وی خروج کامل آمریکا از منطقه را انتقام اصلی خون حاج قاسم عنوان کرد و افزود: از سال گذشته ضربه هایی به آمریکا زده شده است و آنان نیز در منطقه احساس ناامنی و نگرانی می کنند و خروج کامل مستکبرین آمریکایی از خاورمیانه انتقام خون حاج قاسم و همراهانش است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات مجلس عراق برای خروج آمریکا از منطقه تصریح کرد: تلاش سردار سلیمانی برای بیرون راندن مزدوران دنیای استکباراز منطقه دلیل بیان خروج آمریکا از منطقه به عنوان انتقام خون حاج قاسم است.

وی افزود: حاج قاسم دوستدار تمامی مردم ایران بود و برای امنیت همه قشرهای کشور تلاش می کرد و به هر قشری با هر تفکری علاقمند و همین امر باعث محبوبیت وی در بین مردم شده بود.

بیگی نژاد اخلاص را از ویژگی های بارز شخصیتی حاج قاسم عنون کرد و گفت: در مستند جنگ ۳۳ روزه که از صدا و سیمای پخش شد حاج قاسم هیچ حرف از خود نزد و به تلاش هی سید حسن نصراله، عماد مغنیه و … اشاره داشت اما از خود چیزی نگفت که نشان از اخلاص بالای این شهید بود.

وی با بیان اینکه تلاش بسیار از ویژگی های برجسته دیگر حاج قسم سلیمانی بود، تصریح کرد: تلاش و کوشش در راه اعتلای اسلامی از ویژگی برجسته هر شهید است که در سردار بزرگ ایران این ویژگی در حد اعلا وجود داشت و در این راه اصلا کوتاهی نکرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی استکبارستیزی را از دیگر ویژگی های شخصیتی حاج قاسم بیان کرد و گفت: سردار سلیمانی نماد قدرت و استکبارستیزی در کشور بود و همه مردم ایران علاقمند این شهید هستند.

وی گفت: اشاعه تفکر حاج قاسم و تربیت افرادی همچون این شهید والا مقام برای ادامه راه این شهید امری ضروری است و تلاش ما باید در یان مسیر باشد.

بیگی نژاد شهادت حاج قاسم را سبب انسجام ملی ایران دانست و گفت: حوادث و اتفاق های سال ۹۸ باعث بروز برخی دلخوری ها و به نوعی گسست اجتماعی در کشور شده بود که شهادت حاج قاسم و حضور میلیونی در مراسم تشییع این شهید بزگ اتحاد و وحدت ملی را نمایان کرد.

وی تاکید کرد: با شهادت این سردار رشید انقلاب ماهیت آمریکایی ها و غربی ها برای همه نمایان شد که آدم های خونریزی هستند و دزدانه و بزدلانه حاج قاسم را در دل شب به شهادت رساندند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار