نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1399 - 8:59   |   کد مطلب: 29296
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد؛
دستگيری سارق حرفه اي و کشف 7 فقره سرقت در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري سارق حرفه اي اماکن خصوصي و خانه هاي باغي و کشف 7 فقره سرقت در ملايرخبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگي فرمانده انتظامي شهرستان ملاير اظهار کرد:  در راستاي پاکسازي مناطق آلوده به جرم که از مطالبات مهم شهروندان و ناجاست ، طي  هماهنگي با دستگاه قضائي با اجراي مرحله ديگري از طرح پاکسازي در يکي از مناطق مورد نظر اجرا شد.

وی افزود: در همين ارتباط مامورين اين يگان با شناسائي مخفيگاه يک سارق حرفه اي در خارج از شهر ملاير و در منطقه اجراي اين طرح ،  طي يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه ، فرد مورد نظر را دستگير کردند.

سلگی افزود: بلافاصله اين متهم به يگان انتقال داده شد و با انجام بازجوئي فني و تخصصي ، وي به تعداد 7 فقره سرقت از اماکن خصوصي و خانه باغي مردم اعتراف کرد که با تشکيل پرونده ، متهم تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه با تقدير از همکاري هاي مجدانه دستگاه قضائي در اجراي مقتدرانه طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده، افزود: مامورين انتظامي شهرستان با آمادگي حداکثري براي شناسائي و برخورد قانوني و سرسختانه  با مجرمان در کنار مردم حضور دارند و ضروري است تا شهروندان فرهيخته به منظور کاهش فرصت هاي ارتکاب جرم به توصيه هاي انتظامي اجتماعي و پيشگيرانه پليس عمل کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار