نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. دى 1399 - 8:09   |   کد مطلب: 29298
نماینده مردم ملایر در مجلس خبر داد؛
پیگیری افزایش اعتبارات دانشگاه ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جذب اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح‌های دانشگاه ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی بیگی‌نژاد با اشاره به پیگیری مشکلات دانشگاه ملایر پیرو دیدار با رئیس این دانشگاه اظهار کرد: عدم اجرای افزایش حقوق کارمندان  یکی از مشکلات مطرح شده بود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در اجرای این مصوبه مربوط به تامین اعتبار است که به زودی اجرایی خواهد شد گفت: در این جلسه رییس دانشگاه درخواست پیگیری برای جذب اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح‌های دانشگاه را داشت که در این خصوص از طریق رایزنی با اعضای کمیسیون تلفیق و شخص وزیر علوم موضوع را دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیدار قبلی با وزیر علوم اعتبارات خوبی برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه جذب شد افزود: قول می‌دهیم موضوع کمک به افزایش اعتبارات دانشگاه را پیگیری کنیم.

وی با اشاره  به اینکه در دیدار مسئولان دانشگاه علوم قرآنی نیز مسائل و مشکلات دانشکده مطرح شد گفت: درخواست کمک برای جذب اعتبارات دولتی برای دانشکده علوم قرآنی و اتمام پروژه خوابگاه، درخواست همکاری مسئولان شهرستان و استان برای حل مشکلات دانشکده از جمله این درخواست‌ها بود.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه دانشگاه علوم قرآنی، دانشگاهی غیردولتی است که هزینه‌های آن از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه تامین می‌شود افزود: در این زمینه قول همکاری و پیگیری مباحث مطرح شده و راهکارهای جذب اعتبارات داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار