فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

22. دى 1399 - 8:39   |   کد مطلب: 29311
عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
سازمان بهداشت جهانی در سیطره و نفوذ آمریکایی ها و غرب است
احمد آریایی نژاد گفت: سازمان بهداشت جهانی در سیطره و نفوذ آمریکایی ها و غرب است و اقدامات این نهاد همواره در راستای سیاست های این کشورهای است و در تصمیمات آن دخالت مستقیم دارند.

احمد آریایی نژاد،  عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ملایری ها با اشاره به تولید واکسن کرونا در کشور اظهار کرد: اگر یک ایرانی در خارج از کشور موفقیتی کسب کند آن را برجسته می کنیم اما اگر در داخل کشور موفقیت کسب شود ابهام انگیز و زیر سوال برده می شود.

وی برخی اظهار نظرها درباره موفقیت ایرانیان در زمینه های مختلف از جمله پزشکی را غرض ورزی دانست افزود: دانشمندان ایرانی در زمینه های مختلف دستاوردهای خوبی داشته‌اند امروز نیز موفق به تولید واکسن کرونا شده اند که مورد تایید مراجع بین المللی است.

آریایی نژاد با اشاره به سخنان رهبری درباره واکسن آمریکایی و انگلیسی تاکید کرد:ثمره اعتماد به غرب در قضیه برجام به خوبی دیده شد که برخی نخوانده ام را امضا کردند.

وی افزود: اظهار نظر درباره یک موضوع نیاز به تخصص دارد و نباید هر حرفی را بدون کارشناسی زد و موضوعات مطرح شده درباره واکسن ایرانی هم همینگونه است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان دوره نهم مجلس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکایی ها در تولید واکسن موفق بودند جلوی مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور خود را می گرفتند و کووید ۱۹ را در کشور خود کنترل می کردند.

وی با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی در سیطره و نفوذ آمریکایی ها و غرب است، تصریح کرد: اقدامات این نهاد همواره در راستای سیاست های کشورهای غربی است و آمریکایی ها در تصمیمات آن دخالت مستقیم دارند.

آریایی نژاد با اشاره به قضیه ورود خون های آلوده به ایدز به ایران تاکید کرد: چرا سازمان جهانی به این قضیه هیچگاه ورود پیدا نکرد و صحبتی درباره آن نمی شود.

وی تاکید کرد: در تاریخ آزمایشات بر روی برخی جوامع و ایجاد بیماری بر روی یک قوم خاص توسط جوامع غربی وجود دارد که نشان از عدم اعتماد بر آنان را دارد.

وی بیان کرد: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی همواره هراس داشته و به دنبال تخریب دستاوردهای ایران هستند و در قضیه واکسن هم دقیقا همینگونه است.

آریایی نژاد با بیان اینکه ما چوب خوشبینی به کشورهای غربی را کم نخورده ایم تصریح کرد: باید به توان داخلی توجه ویژه ای داشت و هرگاه ما به درون کشور تکیه کردیم موفقیت های زیادی کسب شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار