نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1399 - 12:17   |   کد مطلب: 29317
به همت گروه جهادی غدیر و شهرداری ملایر
مجموعه مستند دولت آباد تولید می شود
مجموعه مستند دولت آباد به همت گروه جهادی غدیر و شهرداری ملایر تولید و پخش می شود.

به گزارش ملایری ها؛ آیین رونمایی از پوستر و تیزر مجموعه مستند دولت آباد با حضور جمعی از مسئولین و جوانان گروه جهادی غدیر در عمارت پارک سیفیه ملایر برگزار شد.

افشین حیدری تهیه کننده مجموعه مستند دولت آباد در این آیین با اشاره به مهمترین هدف ساخت این مستند اظهار کرد: هر کس به زادگاه خود افتخار می کند و ما برای نشان دادن گوشه ای از افتخارات شهرمان این مستند را تولید می کنیم.

وی افزود: دولت آباد در 15 قسمت تولید و به موضوعات مختلفی از جمله مفاخر شهر، اماکن تاریخی، ورزش ملایر و ... می پردازد.

حیدری به همت جوانان ملایری گروه جهادی غدیر در ساخت این مجموعه اشاره کرد و گفت: دولت آباد روایتی نو به بلندای تاریخ فرهنگ و هنر در افتخار جهانشهر ملایر است که به زودی از رسانه ها پخش می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از همت جوانان ملایری در ساحت این مجموعه اظهار کرد: مجموعه رسانه ای غدیر یک پدیده است که در مدت کم فعالیت اقدامات موثری انجام داده است.

وی با بیان اینکه ناگفته های زیادی از ملایر برای مردم وجود دارد، تصریح کرد: مجموعه ای از استعدادها،ظرفیت ها، فرهیختگان، و نخبگان در شهر وجود دارد که معرفی نشده است و جای کار دارد.‌

حجت الاسلام آزادی خواه بیان کرد: ملایر اولین شهرستان در استان است که که توانست برنامه ویژه به نام مثبت ملایر را با استفاده از ظرفیت‌های خودش به روی آنتن صدا و سیما ببرد که همت گروه جهادی غدیر در این برنامه نیز قابل تامل است.
وی افزود: جوانان شهر با کمترین امکانات آثار فاخری تولید می کنم که با توجه به امکانات حداقلی نشان از ظرفیت ویژه و بی نظیر آنان است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی جنگ امروز را در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: روزی در دوران جنگ تحمیلی دفاع از انقلاب بر عهده جوانان بود و امروز نیز حضور جوانان در حوزه رسانه نیاز و ضروری است.
وی بیان کرد: در حالی که تنها سه کشور فارسی زبان در دنیا وجود دارد اما بیش از 200شبکه فارسی در شبکه های ماهواره ای برای نابود کردن فرهنگ اصیل فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: امروز جنگ ما جنگ رسانه است و برای همین تاکید می شود که فیلتر کردن دردی دوا نمی کند باید محتوای پاک و انقلابی در بستر فضای مجازی بارگزاری شود.

«مجموعه مستند دولت آباد» حاصل همکاری مشترک شهرداری ملایر و مجموعه فرهنگی رسانه‌ای غدیر است، به معرفی فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم، مفاخر، روستاها، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جهانشهر ملایر می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار