نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. دى 1399 - 8:57   |   کد مطلب: 29322
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال چهار طرح راهداری با ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیداسماعیل صفوی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسیر ملایر - اراک تا شهر توره یکی از پُرترددترین محورهای ارتباطی این شهرستان است که هدف‌گذاری ما تکمیل روکش آسفالت این مسیر است.

وی افزود: در همین راستا امسال ۹ میلیارد تومان برای روکش آسفالت محور ملایر - اراک هزینه شد که عملیات روکش این مسیر به طول ۱۱ هزار متر و عرض ۱۲ متر اجرا شده و همزمان با ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه روکش کامل مسیر رفت و برگشت این محور نیاز به اعتبار دارد ادامه داد: هر اندازه اعتبار مورد نیاز برای اجرای روکش آسفالت محور ملایر - توره به موقع اختصاص یابد، تکمیل طرح با سرعت بیشتری انجام و رضایت‌مندی مردم نیز جلب می‌شود.

صفوی‌زاده بیان کرد: در حال حاضر برای اجرای عملیات روکش آسفالت محور ملایر- اراک برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی همچنین به ایمن‌سازی نقطه پرتصادف پیچ سردخانه در محور ملایر- بروجرد اشاره کرد و گفت: برای اجرای روکش آسفالت، اجرای شیار لرزاننده و تکمیل تابلو و علائم این نقطه حادثه‌خیز ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر افزود: برای اجرای این طرح ۱۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شده و در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

صفوی‌زاده اجرای بیس و آسفالت خط کندرو حاجی‌آباد را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر عنوان و بیان کرد: برای اجرای بیس و آسفالت این محور به طول ۵۴۳ متر و عرض ۱۲ متر، ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه و برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی نقطه پرتصادف و حادثه‌خیز پیچ مهرآباد واقع در محور ملایر- همدان یکی از نقاط دارای اولویت‌ راهداری بود که در دستور کار قرار گرفت و با اجرای این طرح برای ۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل ‌جاده‌ای ملایر یادآور شد: برای اجرای روکش آسفالت، اجرای شیار لرزاننده و نصب گاردریل در نقاط پرتگاهی و تکمیل علائم این مسیر ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد و آماده بهره‌برداری در ایام دهه فجر است.

صفوی‌زاده گفت: در مجموع با اجرای چهار طرح عمرانی در حوزه راهداری این شهرستان برای ۱۰۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: هم اکنون این شهرستان در حوزه راهداری به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و در تمامی بخش‌ها طرح‌های ترمیم و بازسازی پل‌ها، اصلاح روشنایی محورها، اصلاح گاردریل‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز فعال است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار