نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. دى 1399 - 9:35   |   کد مطلب: 29323
جلسات هم انديشي سرپرست مخابرات همدان با نمایندگان مجلس
تلاش مخابرات استان همدان برای بهترین زیرساخت‌های مخابراتی از نظر کمی و کیفی

به گزارش ملایری‌ها؛ یکی از اسلوب هایی که مدیران موفق همیشه از آن استفاده می کنندو صاحب نظران در علم مدیریت بر آن تاکید می ورزند، رایزنی، تبادل نظر، تعامل و مشاوره با افرادیست که در حوزه های مختلف تجربه داشته و از نزدیک با چالش‌ها و موانع توسعه از یک سو و فرصت‌های موجود آشنایی دارند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان بر همین اساس و اتخاذ این راهبرد، سرپرست مخابرات منطقه همدان همیشه جلساتی با مدیران و نمایندگان مناطق مختلف استان در مجلس شورای اسلامی برگزار و ضمن مشاوره و تبادل نظر، راه‌های حل مشکل و استفاده از فرصت ها را بررسی کرده و با اتکا به خرد جمعی، بهترین تصمیم را گرفته و اجرایی می کند.

در تازه ترین نمونه از این رخداد، گرزین، جلسه ای با حجت الاسلام آزادیخواه، نماینده محترم مردم شهرستان ملایر درمجلس شورای اسلامی برگزار وضمن ارائه گزارشی از آنچه در جهت توسعه در این شهرستان ودر حوزه مخابرات انجام یافته، راه‌های توسعه بیش از پیش را بررسی نمودند.

دراین جلسه آزادیخواه، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط مخابرات منطقه همدان در شهرستان ملایرو اشاره به نقش ارتباطات در سنجش میزان توسعه یافتگی کشورها گفت:تلاش‌های مخابرات منطقه همدان در ملایر ستودنیست و در ادامه اظهار امیدواری کرد که این روند ادامه یافته و آمادگی خود رابرای همفکری و همکاری در جهت شتاب بخشیدن به این امر را اعلام کرد.

گرزین نیز ضمن تشکر ازحسن ظن و دیدگاه مثبت ایشان گفت:مخابرات منطقه همدان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا استان همدان دارای بهترین زیرساخت‌های مخابراتی از نظر کمی و کیفی در کشور باشد.
وی همچنین هم انديشي و مساعدت نمایندگان را بستری مناسب در جهت رشد استان همدان در زمینه مخابرات توصیف کردو از همه نمایندگان تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار