نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. بهمن 1399 - 19:13   |   کد مطلب: 29329
هادی بیگی نژاد گفت: اعتبارات بخش‌های مختلف در کشور مشخص است و بسیاری از آنان تخصیص نمی‌یابد به همین دلیل اصلی‌ترین اولویت روز کشور درآمدزایی به هر قیمتی باشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های کشور اظهار کرد: تولید ثروت و درآمدزایی مهم‌ترین مسئله در کشور است.

وی با اشاره به مشکلات روز کشور و گرانی‌ها تأکید کرد: مردم به دلیل مسائل پیش‌آمده در تنگنا بوده و شرایط سختی دارند و درآمدهای آنان کفاف هزینه‌های زندگی‌شان را نمی‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبارات بخش‌های مختلف در کشور مشخص است و بسیاری از آنان تخصیص نمی‌یابد به همین لیل باید اصلی‌ترین اولویت روز کشور درآمدزایی به هر قیمتی باشد.

وی با اشاره به اقدامت خود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نخستین هدف من در مجلس با توجه به علاقه و تحصیلات دانشگاهی حضور در کمیسیون انرژی و عضویت در هیئت‌رئیسه آن بود و تا به دنبال جلوگیری از خام فروشی باشیم.

 

*جلوگیری از خام فروشی اولویت اصلی کمیسیون انرژی است

 

بیگی نژاد بابیان اینکه هدف اصلی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلوگیری از خام فروشی است تصریح کرد: در همین راستا کمیته‌ای با حضور نخبگان، صاحب‌نظران و عضو از دولت تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این کمیته راهکارهایی برای تولید ثروت و راهکارهایی برای ایجاد فرآوری‌های سود ده از محصولات خام ارائه می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  افزود: پیگیری سیاست‌های کلی نظام در حوزه انرژی و آماده‌سازی مقدمات برنامه هفتم توسعه برای افزایش درآمد کشور و عایدی بیشتری مردم از دیگر اهداف تشکیل این کمیته است.

وی افزود: اعضای کمیسیون انرژی از پتروشیمی‌ها مناطق نفت و گاز بازدیدهایی داشته که به نتایج خوبی دست‌یافته‌ایم  و تلاش شده که در حوزه گاز، نفت، میعانات گازی و پتروشیمی زنجیره حلقه مفقوده حل شود.

 

* قیمت ارز در بودجه سال آینده آزاد است

 

بیگی نژاد با اشاره به وضعیت بودجه سال آینده و قیمت دلار تصریح کرد: مسئله بودجه فعلاً در کمیسیون تلفیق است و به صحن نیامده است.

وی افزود: دولت قیمت دلار برای کالاهای اساسی تا یک سقف مشخص   ۴۲۰۰ در نظر گرفته است اما باید گفت در کل قیمت را آزاد دیده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه بیان کرد: تلاش ما در این مدت این بوده که کمک‌حال دستگاه‌های اجرایی باشیم.

 

* تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) اولویت اصلی حوزه بهداشت و درمان ملایر است

 

وی به اقدامات انجام‌شده در حوزه بهداشت و درمان اشاره و بیان کرد: مهم‌ترین اولویت شهرستان ملایر در این حوزه تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) است که پیگیری‌های متعددی برای آن انجام‌شده است.

بیگی نژاد با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای جذب اعتبارات اورژانس ملایر افزود: این پروژه در مراحل پایانی کار است و اوایل اسفندماه افتتاح می‌شود.

وی گفت: پیگیری بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری ملایر، حضور پزشک‌های فوق تخصص در شهرستان، پیگیری 24 ساعت شدن درمانگاه اسلامشهر و جوکار و جذب بهورز از دیگر اقدامات در حوزه بهداشت و درمان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیگیری تکمیل پروژه محور سامن به بروجرد، ملایر به آورزمان و نهاوند، دریافت یک بیل مکانیکی و آسفالت 20 کیلومتر راه 9 روستا را از اقدامات انجام‌شده در حوزه راه و شهرسازی برشمرد..

 

* به 90 روستا ملایر سفر شده است

وی بابیان اینکه پیگیری‌های زیادی در حوزه بازآفرینی شهری انجام‌شده است تصریح کرد: پیگیری تکمیل انتقال آب سد کلان به ملایر و تکمیل پروژه تصفیه‌خانه، آب‌رسانی به روستاهای جاده همدان، اصلاح آب شرب روستایی و فاضلاب ملایر از مهم‌ترین اقدامات در حوزه آب‌رسانی است.

بیگی نژاد گفت: یکی از اقدامات انجام‌شده در مدت نمایندگی مجلس حضور در روستاهای ملایر و شنیدن صحبت‌های مردم بدون واسطه است و در این مدت به 90 روستا در ملایر سفر شده است.

وی تصریح کرد: یکی ز مهم‌ترین مشکلات در کشور اشتغال است که در همین راستا با بنیاد برکت رایزنی‌هایی انجام‌شده است و قرار شده است این بنیاد در ملایر برای 2 هزار نفر شغل ایجاد کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیگیری تکمیل مدرسه حاج قاسم، تجهیز مدارس، تکمیل استخر و مسئله جذب نیروهای غیربومی از مهم‌ترین اقدامات حوزه آموزش‌وپرورش عنوان کرد.

* اقدامات دو نماینده ملایر مکمل یکدیگر است

وی با اشاره به برخی صحبت های اشاره شده درباره اختلافات دو نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد: دو نماینده ملایر مشکلی با یکدیگر نداشته و اقدامات ما مکمل یکدیگر است.

بیگی نژاد تاکید کرد: با توجه به مشغله کاری و وضعیت امور مجلس طبیعی است که در برهه ای هر دو نماینده مردم با هم در ملایر حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار