نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. بهمن 1399 - 19:05   |   کد مطلب: 29354
فرمانده سپاه ملایر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 5 کارگاه اشتغالزایی با محوریت صندوق‌های مردمی افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها، سید جواد حسینی در حاشیه افتتاح  کارگاه‌های اشتغالزایی   در روستاهای ملایر اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیج سازندگی کمک به اشتغالزایی و خانواده‌های محروم است.

وی افزود: در همین راستا مربیان آموزش صنایع‌دستی در روستاهای مختلف حاضرشده و ضمن آموزش به علاقه‌مندان اقدام به ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی می‌کند.

فرمانده سپاه ملایر به فعالیت صندوق‌ها مردم یار در شهرستان و حمایت بسیج سازندگی از این صندوق‌ها اشاره و تصریح کرد: امروز 5 کارگاه اشتغالزایی با محوریت همین صندوق‌ها افتتاح شد.

وی افزود: این کارگاه‌های اشتغالزایی در رشته‌های مراربافی و سبدبافی پلاستیکی فعالیت دارند که در روستاهای رضوانکده، توچغاز، خردمند، علوی  و یک کارگاه در ملایر افتتاح شدند.

حسینی بیان کرد: هرکدام از این صندوق‌ها بری 5 تا 10 نفر به‌صورت مستقیم و 15 نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می‌کنند.

وی بابیان اینکه  در ایام دهه فجر 21 پروژه محرومیت‌زدایی در ملایر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی کمک به مردمت خانه‌های محرومین است که در این راستا بیش از 60 میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه ملایر به اعطای 250 میلیون ریال تسهیلات به کارگاه منبت‌کاری در روستای دهنو آورزمان اشاره و تأکید کرد: کمک به کارگاه‌های تولیدی دارای مشکل از دیگر خدمات بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار