نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. بهمن 1399 - 8:15   |   کد مطلب: 29373
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید امروز(پنجشنبه) معاون درمان وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان‌های ملایر، مقرر شد اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) این شهر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به ملایری‌ها، حجت الاسلام «احد آزادیخواه»در حاشیه بازدید معاون وزیر بهداشت از اورژانس ملایر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر یکی از مجهزترین و بزرگترین اورژانس‌های غرب کشور است که تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات اورژانس خریداری و دپو شده  و برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه، پیگیری‌های زیادی از طریق دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت و درمان انجام شد تا اورژانس این بیمارستان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های شهروندان ملایری امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان بیان کرد: همچنین مقرر شد یک دستگاه سی.تی.اسکن ۱۶ اسلایس نیز در اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر مستقر شود تا مشکلی برای مردم در این حوزه وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر نیز گفت: در این بازدید دکتر جان‌بابایی قول مساعد داد پس از بهره‌برداری از اورژانس، مرکز آنژیوگرافی نیز در یک طبقه از اورژانس راه‌اندازی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرسوده بودن بخش‌هایی از بیمارستان امام حسین(ع)، بخش اتاق عمل این بیمارستان باید به طور کامل تجهیز و بازسازی و به اورژانس جدید منتقل شود که حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان برای بازسازی این بخش هزینه خواهد شد.

«دکتر قاسم جان‌بابایی» معاون درمان وزیر بهداشت و درمان روز پنجشنبه به منظور افتتاح بیمارستان تویسرکان به استان همدان سفر کرد، در جریان این سفر بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تویسرکان، طی آیینی همزمان با چندین طرح و پروژه ملی بهداشتی و درمانی سراسر کشور با فرمان رییس جمهوری در یک ارتباط زنده تصویری(ویدئو کنفرانس) به بهره‌برداری رسید.

در ادامه این سفر، دکتر جان‌بابایی به شهرستان ملایر آمد و از پروژه‌های در دست احداث شهرستان در حوزه بهداشت و درمان همچون اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کرد.

بیمارستان امام حسین(ع) ملایر دارای ۱۶۵ تخت فعال است و مجهز به دستگاه ام.آر.آی و سی.تی.سکن، سی.سی.یو و آی.سی.یو و دیگر بخش‌ها با تجهیزات کامل است و بیش از ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار