نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. بهمن 1399 - 18:22   |   کد مطلب: 29378
آیین رونمایی از پنج عنوان کتاب با موضوع شهدا و دفاع مقدس نوشته بانوی طلبه "لیلا گودرزیان فرد" روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در شهرستان ملایر برگزار شد.

به ملایری‌ها،  امام جمعه ملایر در آیین رونمایی از این پنج عنوان کتاب، افزود: رونمایی از کتاب شهدا که هر کدام یک مکتب و دایره‌المعارف هستند، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای استخراج از گنج معارف است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، تالیف کتاب درباره زندگینامه و شخصیت شهدا را در حقیقت رونمایی از شهید و شهادت و یکی از مصادیق کامل زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست.

وی تالیف کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا توسط این بانوی طلبه را حرکتی ماندگار و کاری زینب وار دانست و گفت: همانگونه که خون شهید از بین نمی‌رود، کتاب شهید و شهادت نیز از بین نخواهد رفت.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز در این آیین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و خدمت به خانواده‌های معظم ایثارگران و جانبازان را وظیفه عموم جامعه دانست و گفت: هر نقطه از شهر باید مزین به نام شهدا باشد تا نام و یاد آنها همواره زنده بماند.

قدرت الله ولدی افزود: آمادگی لازم برای حمایت از تدوین و انتشار کتاب‌ با مضامین دفاع مقدس و شهدا را داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز دراین آیین با بیان اینکه قلم زدن در وادی شهدا، جبهه و دفاع مقدس، شجاعت و جرآت می‌خواهد، گفت: اگر شهدا روزی از تمام هستی، زندگی و دنیای خود گذشتند، امروز این از خودگذشتگی وظیفه ما را در قبال شهدا سنگین‌تر کرده است.

سردار مهدی ظفری تاکید کرد: امروز به جای غصه خوردن برای سردار شهید سلیمانی، باید مثل ایشان جهانی فکر کنیم و راه و مرام این شهید والامقام را ادامه دهیم.

لیلا گودرزیان فرد نویسنده پنج عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا نیز اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران بک ظرفیت است.

گودرزیان فرد بانوی طلبه ملایری برای نخستین بار پنج عنوان کتاب با موضوع "عباس حرم"، "شهید الکرخ"، "طلبه عشق"، "حس غریب پروانگی" و "عاشقانه تا حرم" را به رشته تحریر درآورده و پنج عنوان کتاب نیز با موضوع دفاع مقدس و شهدا در دست چاپ دارد.

در این آیین همچنین از خانواده شهیدان احمد روستایی، طلبه شهید محمدرضا یوسفی و رضا و علی اکبر عمادی تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار