نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. اسفند 1399 - 23:43   |   کد مطلب: 29390
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر از تکمیل و بازسازی ۱۸۵ واحد مسکونی توسط کمیته امداد طی امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر زیر  پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر قرار دارند که از خدمات مختلف این نهاد بهره‌ مند هستند اظهار کرد: یکی از خدمات این نهاد در حوزه تأمین مسکن است.

وی با بیان اینکه در این راستا در سال جاری ۱۸۵ واحد مسکونی مددجویان این شهرستان بازسازی و مرمت شده است یادآور شد: برای این تعداد واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر تعداد یک‌هزار و 500 بسته برنج 10 کیلویی هر بسته به مبلغ 200 تا 250 هزار تومان تحویل مددجویان کمیته شد افزود: همزمان با شیوع کرونا مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد کمک‌های زیادی را به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش داشتند  که این کمک‌ها در ایام عید نیز کمک‌های خود را به خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند دارند.

وی افزود: توزیع سبدهای معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، البسه و لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند، کمک در حوزه و دارو و درمان بیماران نیازمند، تهیه و توزیع تعدادی جهیزیه از جمله اقدامات این مراکز است.

کرمی‌مقدم در پایان سخنانش اضافه کرد: حال حاضر بیش از ۱۷ مرکز مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان ملایر فعالیت می‌کنند که قرار است به زودی تا ۲۰ مرکز افزایش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار