نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1399 - 13:17   |   کد مطلب: 29408
پروژه آبرسانی از سد کلان و تصفیه خانه ملایر با حضور مسئولین کشوری و استانی و در پویش الف ب ایران افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها، در چهل و سومین هفته پویش الف ب ایران چندین پروژه در استان های همدان، کرمانشاه، گیلان، فارس و آذربایجان شرقی به صورت همزمان و آنلاین و با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

در این هفته طرح پروژه تصفیه خانه و خط انتقال آب سد کلان به ملایر با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به بهره برداری رسید.

سعید شاهرخی استاندار همدان در این آیین با اشاره به افتتاح طرح های مختلف در پوشش هر هفته الف ب اظهار کرد: این پویش بنیانی نو  در عرصه خدمت و اطلاع رسانی به مردم بنا نهادند‌.

وی افزود: با افتتاح پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر یکی از آرزوهای دیرینه مردم محقق شد و آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدید و مطالبات همیشگی مردم ملایر بحث ابرسانی  سد کلان بود، تصریح کرد: از امروز و با افتتاح تصفیه خانه و خط انتقال،  آب سالم و با کیفیتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی گفت: در استان و با تاسی از سیاست های دولت تلاش وافری برای ارتقا سطح زندگی و توجه به معیشت مردم در دست اقدام  است و استان همچون یک کارگاه بزرگ اقتصادی و عمرانی در حال فعالیت است.

وی تاکید کرد: علاوه بر بحث آب و  فاضلاب و آبرسانی  به روستا ها در حوزه خدمترسانی به صنعت ها تلاش های وافری در استان همدان شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار