نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1400 - 8:46   |   کد مطلب: 29432
رئیس سبک خواچوان ووشو استان همدان خبر داد؛
برگزار دوره داوری درجه ۲ و ۳ کشوری فدراسیون ووشو در ملایر
محمدشاهسوند گفت: کلاس‌های داوری درجه ۲ و ۳ ووشو در دو بخش ‌ساندا و تالو به صورت آنلاین و با حضور مدرسان بین المللی و ناظر رسمی فدراسیون ووشو برگزار شد.

محمد شاهسوند رئیس سبک خواچوان ووشو استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: به همت خواچوان ووشو استان همدان کلاس‌های داوری درجه ۲ و ۳ ووشو در ملایر و به صورت آنلاین برگزار شد.

وی افزود: این دوره در دو  بخش ‌ساندا و تالو به با حضور مدرسان بین المللی و ناظر رسمی فدراسیون ووشو  در روزهای پایانی سال 99 و در  تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رئیس سبک خواچوان ووشو استان همدان  با ااره به حضور ۴۱ نفر  در این دوره آنلاین تصریح کردد: ۱۴ نفر در بخش تالو و ۲۷ نفر در بخش ساندا در این دوره آنلاسن حضور داشتند و در این دوره یک نفر از اتباع خارجی و ۲ نفر از ایرانیان تابع کشور ترکیه حاضر بودند.

وی بیان کرد: اساتید برجسته بین المللی کشورمان آقای سعید حیدری(رئیس خواچوان ووشو کشور) مدرس و داور بین المللی تالو و آقای مسعود یوسف زاده مدرس و داور بین المللی ساندا و ناظرین فدراسیون ووشو خانم ها سرلک و نظری در این دوره حضور داشتند.

شاهسوند بیان کرد: در این دوره ۱۶ نفر از ورزشکاران و داوران ملایریحضور داشتند.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار