نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. فروردين 1400 - 8:23   |   کد مطلب: 29482
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان و بیان مشکلات ورزشگاه 5 هزار نفری دستور وی برای رفع این مشکلات گرفته شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و السلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیددار با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی در این شهرستان، رفع نواقص ورزشگاه پنج هزار نفری را اولویت مهم در حوزه ورزشی ملایر اعلام شد.

وی افزود: با دستور وزیر ورزش به مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، مقرر شد هر چه سریعتر نواقص و عیوب این ورزشگاه رفع شود.

 

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر هم اکنون توسط هیات های ورزشی در حال استفاده است و شرایط خوبی دارد، تاکید کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه به طور کامل افتتاح نشده است، پیمانکار موظف به رفع نواقص این ورزشگاه است.

 

وی احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال برای پنج مرکز دهستان ملایر با روستاهای پرجمعیت به صورت مشارکتی را از دیگر مطالبات مهم در این نشست عنوان کرد و گفت:  مقرر شد با دستور وزیر ورزش و جوانان به صورت مشارکتی از ردیف ملی این طرحها اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار