فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

19. فروردين 1400 - 8:58   |   کد مطلب: 29483
محمد باقر سلگی گفت: با توجه به تغییر شرایط کرونایی در ملایر و تغییر رنگ کرونایی به نارنجی و قرمز یک هزار و 600 خودرو طی 48 ساعت اخیر در ملایر به دلیل بی اعتنیایی به ممنوعیت‌های تردد جریمه شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد باقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی ملایر شامگاه چهارشنبه در بازدید از مبانی ورودی شهر ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و بر اساس رنگبندی ها شهرستان ملایر در شرایط قرمز کرونایی قرار گفت.

وی افزود:  با توجه به شرایط کرونایی ملایر پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهرستان را نداشته و پلاک های بومی نیز از 10 شب تا 3 بامداد اجازه تردد در سطح شهر را ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر بیان کرد: ورود پلاک های غیر بومی در سه ورودی شهرستان در بخش های زند، سامن و جوکار کنترل می شود و از ورود آنان به شهرستان جلوگیری می شود.

وی  با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته یک هزار و 600  خودرو به دلیل بی اعتنیایی به ممنوعیت‌های تردد اعمال قانون شده اند، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا به قوانین و محدودیت های تردد توجه داشته باشند تا شامل جریمه نشوند.

سلگی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی، عوامل انتظامی و دوربین های سطح شهرستان تخلف محدودیت های تردد را به ثبت می رسانند.

 وی به ابطال مجوزهای تردد در سنوات گذشته اشاره و تصریح کرد: هیچ مجوز جدید برای تردد داده نمی شود و افراد از وسائل حمل و نقل عمومی موارد ضروری استفاده کنند.

 انتهای پیم/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار