نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. ارديبهشت 1400 - 9:20   |   کد مطلب: 29548
حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی گفت: طرح شیوه تبلیغ نوین توسط مبلغین ملایری اجرا شده و در این طرح روحانیون با حضور در روستاها و محلات به صورت چهره به چهره کار تبلیغی را انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین برنامه های ایام ماه مبارک رمضان در ملایر اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا و تعطیلی مساجد برنامه ریزی مختلفی  برای برگزاری برنامه های تخصصی در سطح فضای مجازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برخی هیئات مذهبی اقدام به برگزاری مراسم و پخش آن به صورت لایو  کردند، تصریح کرد: یکی از اقدامات تهیه کلیپ های کوتاه سخنرانی از روحانیون ملایری است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: ای کلیپ ها به صورت مناسبتی از جمله روز وفات حضرت خدیجه(س)  تهیه و در بستر فضای مجازی منتشر می شود.

وی با بیان اینکه برای نیمه ماه رمضان و ولادت امام حسن(ع) نیز محتواهای مختلفی تهیه شده است، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن شب های  قدر نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است.

حجت الاسلام نجفی به اجرای شیوه تبلیغ نوین توسط مبلغین ملایری اشاره کرد و گفت: در این طرح روحانیون با حضور در روستاها و محلات به صورت چهره به چهره کار تبلیغی را انجام می دهند.

وی به برگزاری برنامه های قرآنی اشاره کرد و گفت: دو برنامه شاخص  قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در ملایر تدارک دیده شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری مسابقه قرآنی "فصل بندگی " اشاره و تصریح کرد:  هر روز فایل تفسیر هر جزء قرآن بارگزاری شده و علاقمندان با مراجعه به آدرس idomalayer.ir می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره صورت گرفته از این مسابقه در دهه اول ماه رمضان بیان کرد: از این طرح  استقبال خوبی شده است و تا کنون بیش از 5 هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کرده اند.
حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه در پایان ماه رمضان به نفرات برگزیده مسابقه فصل بندگی جوایز نفیسی  اهدا می شود، عنوان کرد: با همکاری فرمانداری ملایر یک مسابقه نیز مخصوص کارمندان  و خانواده های آنان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار