نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. ارديبهشت 1400 - 21:40   |   کد مطلب: 29569
محمدرضا بشری گفت: برنامه های هفته معلم در ملایر امسال با توجه به شرایط کرونا در فضای شاد برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛  «محمدرضا بشری» در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در سالن جلسات شهدای  فرهنگی اموزش و پرورش ملایر   با اشاره به جلوه های معلمی و ایثار و گذشتی که همکاران فرهنگی از خود به نمایش گذاشتند گفت: برای حمایت از فرهنگیان باید با وجود تمام محدویت های ناشی از بیماری کرونا با هماهنگی و یکدلی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را به بهترین وجه برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر  با بیان این که این که زحمات بی دریغ و شبانه روزی فرهنگیان  در دوران همه گیری کرونا چراغ تعلیم و تربیت را همچون همیشه فروزان نگه داشت خاموش شود افزود: در آستانه هفته معلم قرار داریم لذا لازم است با برنامه ریزی صحیح و بسیج تمامی نیروها، بتوانیم در هفته معلم ایثار و اخلاص و زحمات معلمان عزیز شهرستان را به بهترین شکل ممکن بیان کرده و متجلی کنیم.و  این هفته فقط بهانه ای برای یادآوری و تکریم جایگاه ومقام معلم برای اقشار مختلف جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش ادامه داد: با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، امکان برگزاری برنامه‌های تجمیعی و حضوری گرامیداشت مقام معلم از ما سلب شده است بنابراین اکثر برنامه‌ها به صورت مجازی، از طریق شبکه شاد و سایر راه‌های برخط و تجلیل از معلمان نمونه برگزار می‌شود.

بشری در ادامه ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت  آموزشی در فضای مجازی  و پیام رسان های داخلی از زحمات همه  عوامل برگزاری کلاس هاى درس مجازی اعم از دانش آموزان ، اولیا ، دبیران و آموزگاران و همکاران خود در اداره آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکرکرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: در سال تحصیلی جاری در فراخوانی که در اوایل اسفند سال گذشته اعلام شد از همه معلمان درخواست کردیم تا به سامانه الکترونیکی LTMS مراجعه کنند و بر اساس شاخص‌هایی که وجود داشت فرم درخواست خود برای شرکت در جشنواره معلمان نمونه را تکمیل کنند.

وی اضافه کرد:  طبق برنامه ریزی انجام شده از 27 اردیبهشت تا 27 خرداد ماه زمان برگزاری امتحانات خواهد بود که ضرورت دارد طبق دستورالعمل ارسالی از استان و وزارت آمادگی لازم جهت برگزاری امتحانات چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری را داشته باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار