نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. ارديبهشت 1400 - 9:30   |   کد مطلب: 29570
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف يک ميليارد ريال کولر گازي از يک دستگاه خودروي سواري توسط مامورين مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگي  فرمانده انتظامی ملایر اظهار کرد: ر راستاي مبارزه جدي با حمل کالاي قاچاق ، مامورين اين يگان در ايست و بازرسي حرم آباد در حين کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان ملاير به يک دستگاه خودروي سواري حامل چند کارتن بار مشکوک شده که با هماهنگي به عمل آورده با دستگاه قضائي اين خودرو را به منظور بررسي دقيق تر و قانوني متوقف مي کنند .

وی  افزود: در بازرسي از اين خودرو تعداد 4 دستگاه  کولر گازي  قاچاق و فاقد مجوزجمعاً  به ارزش تقريبي يک ميليارد ريال کشف و ضبط شد که با تشکيل پرونده متهم تحويل مراجع قانوني شد .

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در ادامه سخنان خود ، تصريح کرد :  مبارزه با قاچاقچيان کالا با جديت ، هوشمندي و توانمندي هر چه تمام تر ادامه خواهد داشت .

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در پايان ضمن تقدير از حمايتهاي قاطعانه دستگاه قضائي در برخورد قاطعانه با سارقان ، تصريح کرد : برخورد با مجرمان از اولويت هاي پليس ملاير بوده و در اين ماموريت برخورد پليس هوشمندانه و سرسختانه ادامه خواهد داشت

دیدگاه شما

آخرین اخبار