نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1400 - 9:08   |   کد مطلب: 29573
محمدباقر سلگی گفت: محدودیت های تردد در ساعات 10 تا 3 صبح همچنان پابرجاست و از مردم درخواست می شود که همچون گذشته با اجرای این طرح همراهی کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرمانده نیروی انتظامی ملایر در جمع خبرنگاران با تقدیر از همراهی مردم  در ترددهای شبانه اظهار کرد: با توجه وضعیت کرونا محدودیت های تردد شبانه همچنان پابرجا است.

وی به همراهی اصناف و بازاریان در طرح تعطیلی کسبه اشاره و تصریح کرد: در مدت تعطیلی گروه های شغلی مختلف اصناف  و کسبه همراهی خوبی با اجرای طرح های کرونا داشته اند که جای تقدیر دارد.
سلگی با تاکید بر اجرای محدودیت های کرونایی تصریح کرد: امید است با همراهی مردم در هفته های آینده شاهد تغییر رنگ کرونایی در شهرستان باشیم تا اصناف بتوانند به محل کسب خود بازگردند.
وی گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا کشور محدودیت های تردد در شب های قدر برداشته شده است و اجرای این طرح بیشتر محله محور است.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر افزود: با توجه به اینکه مراسم احیاء شب های قدر در نقاط مختلف شهر بر گزار می شود از مردم درخواست شده به نزدیکترین محل برگزاری مراسم مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه محدودیت ای تردد در سایر شب ها همچنان برقرار است تصریح کرد: رفع محدودیت های تردد فقط مخصوص سه شب قدر است و در صورت تردد خودروها در شب های دیگر اعمال قانون می شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار