نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1400 - 8:39   |   کد مطلب: 29582
امام جمعه ملایر و فرماندار ویژه ملایر روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدور پیامی اعلام کردند: ندای حرّیت مسلمانان جهان در تظلم‌خواهی از مردم رنج کشیده فلسطین سالهاست که خواب از چشمان غاصبان جنایتکار زدوده و آشفتگی خیال صهیونیسم و استکبار را رقم زده است

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» امام جمعه ملایر و «قدرت الله ولدی» معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز جمعه با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

در این پیام مشترک آمده است: روز قدس روز فریادی واحد و ندای حرّیت در میان مسلمانان جهان علیه دشمنی‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست است. 

این پیام می‌افزاید: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نام روز قدس مزین شده است تا تدبیر اندیشمندانه امام خمینی(ره) در ایجاد همدلی و هم‌زبانی مسلمانان سراسر دنیا فارغ از ملیت، رنگ و فرهنگ که مظلومیت و آزادگی را فریاد می‌زنند، محقق گردد.

این پیام ادامه می‌دهد: این روز مقدس، موجبات انسجام و یکدلی مومنان و مسلمانان در اقصی نقاط این کره خاکی را بوجود آورده و مایه دلگرمی مضاعف فلسطینیان شریف است.

در ادامه این پیام آمده است: روز جهانی قدس میراث بزرگ حضرت امام خمینی(ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان است که در این روز علیه دشمنی‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست بلند است.

این پیام می‌افزاید: امسال نیز مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان ملایر هرچند به سبب شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این ویروس و برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امکان برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، اما گوش جان به فرامین رهبر معظم انقلاب سپرده‌اند.

این پیام ادامه می‌دهد: مردم ملایر در این روز مقدس با استفاده از ابزارها و روش‌های ارتباطی نوین و مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم را فراموش نکرده و با صلابت‌تر از همیشه در عرصه مقابله با ظالمان ایستادگی می‌کند تا نشان دهند که دشمنان را یارای مقابله با این عزم راسخ و اراده فولادین نیست.

در پایان این پیام آمده است: به یاری خداوند متعال روزی خواهد رسید که با اتحاد مسلمانان، بیت‌المقدس، نخستین قبله‌گاه مسلمین و جایگاه معراج پیامبر گرامی اسلام(ص) و نماد مقاومت، ایستادگی و مبارزه علیه ظلم، رنگ آزادی را خواهد دید و مرهمی بر آلام مردان و زنان دردمند و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار