نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. ارديبهشت 1400 - 9:26   |   کد مطلب: 29588
خدمات موکب فاطمه الزهرا(س) ادامه دارد؛
تهیه و توزیع 200 بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان
به همت خادمین و خیرین موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر 200 بسته معیشی همزمان با ماه مبارک رمضان تهیه و دربین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر از موکب های بزرگ غرب کشور است که در ایام اربعین خدمات متنوعی به زائران کربلا ارائه می دهد.

این موکب خدمات دهی خود را فقط محدود به ایام اربعین نکرده و در مقاطع و شرایط مختلف اقدام به خدمات دهی بخصوصبه قشر نیازمندان می کند.

حمید زمانی مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به مهمترین خدمات  این موکب اظهار کرد: از زمان تاسیس به همت خیرین موکب بزرگ ملایر خدمات مختلفی  ارائه شده است.

وی با اشاره به تعطیلی پیاده روی اربعین در سال گذشته با توجه شیوع کرونا بیان کرد: ای موکب در بحران های مختلف کشور در مناطق سیلزده و زلزله زده حضور یافت و به مردم خدمات دهی کرد.

زمانی بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و با توجه به نیاز کشور به ماسک و الکل تولید این دو محصول در موکب فاطمه الزهرا ملایر آغاز شد.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در چنیدین بازه زمانی مختلف تصریح کرد: به مناسبت ماه بارک رمضان امسال نیز 200 بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان آماده شده است.

مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) ملایر گندزدایی و ضدعفونی معابر مختلف را از دیگر خدمات موکب عنوان کرد و افزود:ارزش ریالی این بسته های معیشتی 420 میلیون ریال است که شامل حبوبات، روغن، برنج، ماکارانی، قند و شکر می شود.

وی گفت: شعار ما از ابتدا این بوده که موکب تعطیلی ندارد و خدمات  صرفا به ایام اربعین محدود نمی شود و در طی سال فعالیت های موکب فاطمه الزهرا ملایر ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار