نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1400 - 9:06   |   کد مطلب: 29599
فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد که با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر در تعطیلات عید سعید فطر، مبادی ورودی و خروجی‌ این شهرستان از(فردا) ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت مسدود می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «قدرت الله ولدی» در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر اظهار داشت: این ممنوعیت تردد شامل همه رنگ‌بندی‌های کرونایی می‌شود و بر اساس آن ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع است.

وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر نیز طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود، افزود: در این راستا نماز عید سعید فطر در فضای باز مساجد شهرستان و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر خواستار همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه دورهمی و تجمعات در ایام تعطیلات عید فطر شد و افزود: با توجه به قرار گرفتن ملایر در وضعیت نارنجی، فقط مشاغل گروه یک و ۲ طبق پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

فرماندار ملایر ادامه داد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها همچنان مورد تاکید است و از مردم می‌خواهیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را در اولویت خود قرار دهند.

ولدی با تاکید بر اینکه وضعیت نارنجی ملایر شکننده و خطرناک است، گفت: تمام تلاش و دغدغه ما حفظ سلامتی مردم است.

بستری ۱۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های ملایر

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز گفت: طی یک هفته گذشته میانگین بیماران بستری در سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و دکتر غرضی ملایر ۱۵۰ بیمار بوده که همچنان بخش‌های بستری و بخش‌های بستری سرپایی تخصصی پر است.

«محسن ترکاشوند» تاکید کرد: ملایر همچنان در وضعیت شکننده قرار دارد و چنانچه مردم پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیرند، دوباره به شرایط قرمز و خطرناک کرونا بازمی‌گردیم.

وی با اشاره به اجرای واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در  شهرستان ملایر، اظهار داشت: گروه هدف در این رده سنی، پنج هزار و ۸۰۰ نفر هستند که به‌زودی با پایان یافتن این طرح، واکسیناسیون سالمندان ۷۵ تا ۷۹ سال آغاز می‌شود./ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار