نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. خرداد 1400 - 8:18   |   کد مطلب: 29645
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير ، از کشف 700ليتر گازوئيل قاچاق توسط مامورين پليس آگاهي خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگي فرمانده نیروی انتظامی ملایر  اظهار کرد: پليس ، با اعلام اين خبر ، افزود: در راستاي شناسائي و مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده هاي نفتي ، مامورين اين يگان از نگهداري سوخت بدون مجوز قانوني در يکي از روستاهاي شهرستان ملاير مطلع شده که بلافاصله طي هماهنگي با دستگاه  قضائي به منظور بررسي موضوع به اين روستا  اعزام مي شوند .
وی  افزود: در بازرسي به عمل آمده مامورين از مکان مورد نظر ، مقدار 700 ليتر گازوئيل قاچاق از يک تانکر کشف و با تشکيل پرونده ، متهم تحويل مراجع قانوني شد.

سلگي بیان کرد: برخورد با هر گونه  قاچاق سوخت و فرآورده هاي نفتي از اولويت هاي انتظامي شهرستان ملاير در سال جاري است.

دستگيري سه سارق و کشف 2 ميليارد ريال اموال مسروقه در ملاير

وی گفت: بدنبال وقوع سرقت يک دستگاه خودرو  ، موضوع در دستور کار مامورين کلانتري 12 شهرستان ملاير قرار گرفت  و پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و فني دقيق سرانجام موقعيت سارقين شناسايي و پس از کسب مجوز قضايي و در يک عمليات غافلگيرانه خودروي تحت تعقيب متوقف و هر دو نفر سارق دستگير شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر  افزود: در ادامه ماموريت ، مامورين اين يگان يک نفر سارق اماکن خصوصي را شناسائي و بلافاصله وي را دستگير کردند که در تحقيقات فني و تخصصي اين سارق به تعداد دو فقره سرقت اعتراف کرد .

وی  با بیان اینکخه مامورين اين يگان در حين گشت زني يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه را کشف کردند که در سال 1391 سابقه سرقت داشته که مجموع ارزش ريالي اموال مکشوفه 2 ميليارد ريال برآورد شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار