نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. خرداد 1400 - 8:27   |   کد مطلب: 29647
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر به انجام طرح واکسیناسیون کرونا در سه مرکز بهداشتی درمانی شهرستان اشاره کرد و گفت: در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای شهرستان در روزهای یکشنبه طرح واکسیناسیون کرونا انجام می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ محسن ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی چهارمین پایگاه خودرویی واکسیناسیون در هفته گذشته در این شهرستان تصریح کرد: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر چهارمین پایگاه خودرویی واکسیناسیون راه‌اندازی شد و در روزهای آینده نیز پنجمین پایگاه در باشگاه کارگران ملایر کار خود را آغاز می کند.

وی با تأکید بر اینکه راه اندازی این مراکز سبب عدم معطلی و ازدحام در مراکز واکسیناسیون و نیز تسریع در تزریق واکسن می شود، افزود: پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون فرصتی برای سالمندان و شهروندانی که تمایل به واکسیناسیون در فضای عمومی ندارند، فراهم می کند تا واکسن خود را به صورت خودرویی در این مراکز تزریق کنند و با توجه به دسترسی مناسب سواره رو و وضعیت جغرافیایی مناسب جاده سلامت، این مرکز خودرویی در ساختمان خاتم الانبیاء(ع) دانشگاه آزاد واقع در جاده سلامت راه اندازی شد.

ترکاشوند به وجود سه مرکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: در مرکز بهداشتی درمانی شماره ۱ واقع در ۳۲ متری ولیعصر(عج)، مرکز بهداشتی درمانی شماره ۵ واقع در خیابان قائم مقامی، کوچه محمدی و طبقه همکف شبکه بهداشت و درمان جنب میدان فخریه، واکسیناسیون کرونا همه روزه به جزء روزهای تعطیل انجام می شود، علاوه بر این تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در روستاهای شهرستان روزهای یکشنبه طرح واکسیناسیون کرونا را انجام می دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر به تزریق ۱۰ هزار دُز واکسن در شهرستان ملایر اشاره و اظهار کرد: سالمندان بالای ۷۰ سال در حال تزریق واکسن کرونا هستند و به زودی واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال را در روستاها آغاز خواهیم کرد.

ترکاشوند نسبت به اتمام واکسیناسیون تمامی افراد در معرض خطر، بیماران خاص و گروه‌های اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان ظرف دو ماه آینده ابرازامیدواری کرد و گفت: تا به امروز هیچ گزارشی از عارضه تزریق واکسن در شهرستان ملایر دریافت نکردیم و امیدواریم با شروع تزریق واکسن ایرانی، تمام جمعیت شهرستان واکسینه شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار