نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. خرداد 1400 - 8:39   |   کد مطلب: 29649
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير ، از شناسائي و دستگيري قاتل فراري کمتر از 24 ساعت با هوشمندي مامورين پليس آگاهي ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگي  با اشاره به دستگیری قاتل فراری در ملایر اظهار کرد:  بدنبال وقوع يک فقره قتل در شب گذشته ، اکيپي از مامورين کلانتري و کارآگاهان پليس آگاهي در صحنه جنايت حاضر و مشاهده مي نمايند همسر سابق فردي حدوداً  30 ساله  به قتل رسيده و قاتل 37 ساله پس از ارتکاب اين جنايت از محل متواري شده است.

وی  افزود: بلافاصله  با پيگيري بي وقفه ، تخصصي و با بکارگيري شگردهاي پليسي بوسيله ماموريند پليس آگاهي سرانجام کمتر از 24 ساعت تعقيب مخفيگاه قاتل شناسائي  و با اخذ نيابت قضايي ، در يک عمليات غافلگيرانه اين مجرم متواري را دستگير مي کنند.

وي افزود:  پس از انتقال فرد قاتل به يگان و انجام تحقيقات فني و تخصصي  و مشاهده شواهد و مدارک قانوني توسط فرد جاني ، بناچار لب به اعتراف گشود و به قتل  همسر سابقش به علت اختلافات خانوادگي اعتراف کرد.

سلگي بیان کرد: با تشکيل پرونده و تکميل مستندات قانوني  ، فرد قاتل دستگير شده تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در ادامه ضمن تقدير از حمايت هاي مجدانه دستگاه قضائي در جهت دستگيري اين جنايتکار ، افزود: عزم پليس آگاهي ملاير در شناسائي و دستگيري مجرمان کاملاً جدي است و برخورد با ناامن کنندگان زندگي شهروندان سخت و پشيمان کننده خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار