نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1400 - 8:30   |   کد مطلب: 29752
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسائي و دستگيري 4سوداگر مرگ و کشف بيش از 2کيلو و 200 گرم انواع مواد مخدر صنعتي و سنتي در شهرستان ملاير با تلاش مامورين کلانتري13 و پليس مبارزه با مواد مخدر خبر داد .

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد باقر سلگي  فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد:  در راستای اجراي  طرح مبارزه با توزيع کنندگان مواد مخدر ، مامورين کلانتري 13 ولي عصر (عج) با 48 ساعت کار اطلاعاتي دقيق موفق به شناسائي فروشندگان مواد مخدر شده که طي هماهنگي با دستگاه قضائي تعداد سه سوداگر مرگ دستگير و مقدار يک کيلو و 900 گرم مواد مخدر ترياک و 200 گرم سوخته ترياک  کشف و ضبط و تعداد دو دستگاه خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت نيز توقيف شد.

وی  افزود: همچنين مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر نيز با شناسائي يکي از توزيع کنندگان مواد مخدر و بازرسي صورت گرفته از نامبرده مقدار 41 گرم مواد مخدر هروئين ، 15 گرم ماده مخدر شيشه و 47 گرم شيره ماده مخدر ترياک را کشف کردند.

سلگی با اشاره به  تشکيل پرونده هر چهار توزيع کننده مواد مخدر تاکید کرد: اجراي مقتدرانه و متوالي طرح هاي پاکسازي و مبارزه با توزيع کنندگان مواد مخدر در نقاط آلوده به توزيع مواد مخدر با قدرت در دستور کار پليس ملاير قرار دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار