نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. تير 1400 - 10:05   |   کد مطلب: 29791
مهدی روزبهانی گفت: فیلم نمایش "نگهبان آب" در پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران پخش می‌شود.

 

مهدی روزبهانی سرپرست گروه هنری یاس کبود ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: نمایش "نگهبان آب" به‌عنوان نماینده استان همدان در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر و در بخش تئاتر خیابانی حضور داشت.
وی افزود: این نماش به نویسندگی آرش رضایی و کارگردانی مهدی روزبهانی موفق به حضور در جشنواره‌های مختلف کشوری ازجمله مریوان، چتر زندگی و صاحبدلان شد.
سرپرست گروه هنری یاس کبود ملایر با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش تصریح کرد: فروزان حسینی، زهیر کزاری، محمد اسماعیلی، احمد اسماعیلی و علیرضا رحیمی بازیگران این تئاتر خیابانی هستند.
وی افزود: موسیقی این نمایش بر عهده امیرحسین بلغند و مهدی عسگری بوده و فروزان حسینی طراح لباس نمایش نگهبان آب است.
روزبهانی گفت: موضوع این نمایش درباره چهار سرباز در زمان رضاخان برای پاسداری از مرز ایران در منطقه و روی یک پل فلزی 48ساعت مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی می‌کنند .
وی با اشاره به پخش این فیلم این نمایش در پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران اظهار کرد: این نمایش تنها نماینده ملایر و اولین نماینده استان همدان در بخش خیابانی است که در تلویزیون تئاتر ایران پخش می‌شود.
سرپرست گروه هنری یاس کبود گفت: علاقمندان به حمایت از هنر تئاتر می توانند با مراجعه به سایت تلویزیون اینترنتی تئاتر ایران به آدرس https://tv.theater.ir/ مراجعه کنند.

برای دی دین این نمایش بر روی لینگ زیر کلیک کنید

فیلم نمایش نگهبان آب درپلتفرم تلویزیون تئاتر ایران

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار