نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. تير 1400 - 23:48   |   کد مطلب: 29855
معاون اقتصادی استاندار همدان:
نان فعلا در همدان گران نشده است
معاون اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه نان هنوز گران نشده است گفت: اگر قرار بر افزایش قیمت باشد، سراسری تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ ظاهر پورمجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فعلا افزایش قسمت نان به صورت رسمی اعلام نشده است اظهار کرد: از روز گذشته در فضای مجازی افزایش قیمت نان در یکی دو استان را دیدم اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر قرار بر افزایش قیمت نان است باید تصمیم واحد و سراسری گرفته شود گفت: نباید تنها در یک یا دو شهر و زودتر و دیرتر افزایش قیمت را شاهد باشیم بلکه باید تصمیم‌ واحدی گرفته شود.

معاون اقتصادی استاندار همدان در خصوص لزوم گران شدن نان نیز بیان کرد: با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم با آن مواجه هستند باید این اتفاق بیفتد زیرا کارمزد کارگر نانوایی‌ها افزایش یافته، قیمت گونی و خمیرمایه افزایش یافته بنابراین باید قیمت نان هم واقعی شود.

وی تصریح کرد: نان و اقلامی چون سیب زمینی قوت غالب مردم است و تصمیم‌گیری در این خصوص سخت است، اما معیشت خیلی از مردم نیز در پخت نان است که باید این موضوع صورت گیرد.

پورمجاهد ضمن تاکید بر اینکه امیدواریم تصمیم معقولی از مرکز گرفته شود خاطرنشان کرد: اگر قرار بر افزایش قیمت نان باشد، به میزان ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما