نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. مرداد 1400 - 10:03   |   کد مطلب: 29863
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: کیفیت و کمیت آرد در شهرستان ملایر مطلوب نبوده و نیاز به نظارت بیشتر در این بخش است.

به گزارش ملایری‌ها؛ در هفته‌های اخیر یکی از مشکلات اساسی در شهر ملایر پایین بودن کیفیت نان و کم کاری واحدهای خبازی در سطح شهر بوده است که اعتراضات مردمی فراوانی را به همراه داشته است.

در راستای بهبود اوضاع کیفیت نان و وضعیت آرد در شهرستان ملایر در چندین نشست این موضوع بررسی و گلایه هایی نیز از طرف مسئولین ملایر درباره کیفیت ارائه نان به مردم و روند توزیع آرد و گندم در این شهرستان مطرح شد.

در این جلسات مطرح شد که کمبودی در حوزه آرد وجود ندارد و فقط کیفیت و نحوه توزیع آرد در شهرستان مورد انتقاد بود که پیگیری هایی در این زمینه انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با انتقاد از وضعیت آرد در شهرستان اظهار کرد: کمبود سهمیه آرد نخستین مشکل در این بحث است.

وی افزود: در جلسات اخیر با دعوت از مسئولین استانی مشخص شد که بخشی از سهمیه آرد ملایر مد نظر قرار نگرفته است و از نظر کمی مشکل داریم.

وی کیفیت آرد را دومین مشکل در حوزه عرضه نان در شهرستان عنوان کرد و گفت: اکثر نانوایی ها و مصرف کنندگان نان از کیفیت آرد گلایه دارند که باید توجه ویژه ای به این امر شود.

نمایند مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به جلسات برگزار شد مقرر شد که از خارج از استان گندم خریداری شود و با گندم بومی ترکیب شود تا در آرد تولیدی دارای کیفیت بالاتری باشد.

وی تاکید کرد: مسئولین مربوطه نیز باید در حوزه آرد و نان نیز باید نظارت بیشتری داشته باشند تا شاهد ارائه نان با کیفیت بالا به مردم باشیم.

حجت الاسلام آزادی خواه بیان کرد: با توجه به صحبت های انجام شده با مسئولین استانی مقرر شد که ظرف ۱۰ روز آینده شاهد رفع مشکلات در حوزه آرد و نان شهرستان باشیم.

به گزارش عصر همدان؛ نان قوت غالب اکثر مردم است و نیازمند توجه و نظارت هر چه بیشتر در این بخش است و با توجه به جلسات متعدد برگزار شده و وعده های مختلف مسئولین شهرستانی امید است به زدی شاهد رفع مشکل آرد و نان ملایر باشیم.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار