نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مرداد 1400 - 23:48   |   کد مطلب: 29877
به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، "احمد بکرایی" به عنوان بخشدار مرکزی ملایر معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ملایر روز دوشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۰ به ریاست "قدرت الله ولدی" معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و با حضور "ابوالقاسم الماسی" مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان، معاونان فرمانداری ملایر و بخشداران تابعه این شهرستان برگزار شد.

ولدی فرماندار ویژه ملایر در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بخشداران سابق بخش مرکزی، گفت: در مدت کوتاهی"فیروز ملکی" و پس از آن تا پایان انتخابات "حسین فارسی" معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سرپرستی این بخش را بر عهده داشتند که از زحمات آنها به ویژه در زمان برگزاری انتخابات قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان با تلاش مجموعه ستاد انتخابات، زحمات بخشدارن و عوامل اجرایی در نهایت سلامت، امنیت، آرامش و قانون‌مندی کامل برگزار شد، افزود: پیشنهاد ما برای انتخاب بخشداران، افرادی از بدنه خودِ سازمان و مجموعه فرمانداری بود که با مشورت و هماهنگی با نمایندگان ملایر، "احمد بکرایی" به عنوان یکی از نیروهای باتجربه و توانمند برای بخشداری مرکزی معرفی شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه بخش مرکزی با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت یکی از بزرگترین بخش‌های این شهرستان است، تاکید کرد: آقای بکرایی با کوله‌باری از تجربه می‌تواند منشاء اقدامات اثرگذار در پیشبرد اهداف بخش باشد و وی باید با در نظر گرفتن ظرفیت و توانمندی‌های بالای این بخش و در نطر گرفتن انتظارات مردم، همواره حضوری مستمر و اثرگذار در سطح بخش و روستاها داشته باشد و با تمام توان برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم تلاش کند.

در این آیین از زحمات "حسین فارسی" به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی ملایر تقدیر و "احمد بکرایی" به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان ملایر معرفی شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار