نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1400 - 22:18   |   کد مطلب: 29923
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ملایر اکنون قطب اصلی هندبال بانوان همدان به شمار می‌رود و توصیه می‌شود مرکز استعدادیابی و آکادمی بین‌المللی هندبال غرب کشور با محوریت این شهرستان راه‌اندازی شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛  حمید سیفی روز شنبه در بازدید از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در ملایر اظهار داشت: هندبال یکی از رشته‌های ورزشی فعال در کشور است که در استان همدان نیز دارای قهرمانان و ملی‌پوشان ارزنده‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پیگیر راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی و مرکز استعدادیابی والیبال غرب کشور در شهرستان نهاوند هستیم تا شاهد ایجاد شور و نشاط در ورزش استان همدان باشیم و ملایر نیز می‌تواند در هندبال به این مهم برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان حضور ملایر در لیگ هندبال کشور را مثبت دانست و افزود: باید برای جذب حامی مالی برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

سیفی با بیان اینکه باید از ورزشکاران به‌عنوان یک برند برای توسعه رشته‌های ورزشی استفاده کنیم، گفت: برای حمایت از قهرمانان استان همدان سهمیه‌ای از طرف صندوق حمایت از قهرمانان در نظر گرفته شده و رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون قهرمانان و جوانان متاهل می‌توانند از طرح مسکن ملی استفاده کنند و امیدواریم شرایطی فراهم شود تا جوانان و قهرمانان ورزشی مجرد نیز بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار