نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مرداد 1400 - 9:19   |   کد مطلب: 29933
مهدی یوسفوند گفت: در راستای دانش افزایی و افزایش مربیان برای نخستین بار یک دوره مربیگری سطح یک فوتسال در ملایر برگزار شد.

مهدی یوسفوند رئیس هیئت فوتبال ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد:  یکی از اقدامات هیئت فوتبال شهرستان ملایر توجه به بحث دانش افزایی مربیان رشته فوتبال و فوتسال شهرستان ملایر است.
وی برگزاری دوره های مربی گری را سبب پویایی در فوتبال  و فوتسال دانست و افزود: در کنار توجه به برگزاری مسابقات در رده های مختلف سنی  مسئله دانش افزایی از اولویت های مهم در هیئت فوتبال ملایر است.
رئیس هیئت فوتبال ملایر افزود: در همین راستا با هماهنگی های انجام شده با فدراسیون فوتبال برای نخستین بار دوره مربیگری سطح یک فوتسال در ملایر با حضور مدرسان کشوری برگزار شد.
وی با اشاره به حضور 15 نفر در نخستین دوره مربی گری فوتسال در ملایر بیان کرد: این دوره با همراهی    فرمانداری  ،اداره ورزش و جوانان ، سپاه پاسداران و اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر برگزار شد.

یوسفوند با بیان اینکه شهرستان ملایر دارای پتانسیل بالایی در رشته های فوتبال و فوتسال است، تاکید کرد: این دو رشته از پرطرفدارترین ورزش ها در بین جوانان هستند و سعی شده با برنامه ریزی از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه  نخستین دوره مربیگری سطح یک فوتسال به مدت 4 روز برگزار شد، بیان کرد:    مهدی امینی به عنوان  مدرس و علی صفایی به عنوان مدیر دوره و مهدی یوسفوند به عنوان ناظر فدراسیون در این دوره حضور داشتند.

رئیس هیئت فوتبال ملایر تاکید کرد: تمام تلاش ما ارتقا جایگاه فوتبال و فوتسال ملایر است و پس از برگزاری مسابقات نوجوانان و نونهالان مناطق کشور برگزاری دوره مربیگری دومین رویداد مهم فوتبالی در شهرستان ملایر بود.

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار