نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1400 - 23:38   |   کد مطلب: 29939
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پس از بارندگی روز گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی تصادف درون شهری همدان بودیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تمامی تصادفات خسارتی بودند و خوشبختانه سانحه فوتی نداشتیم، افزود: بر اثر بارش باران تردد خودروها کُند شده و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وی با بیان اینکه روز گذشته شاهد افزایش ترافیک در سطح شهر بودیم، تصریح کرد: مهم‌ترین مورد ترافیکی روز قبل در بلوار فرودگاه(شهید همدانی) بود که به‌علت لغزندگی جاده یک دستگاه تریلر واژگون شد.
جمالی ادامه داد: این سانحه به مدت دو ساعت باعث کندی تردد خودروهای عبوری به سمت جاده تهران شد، همچنین در هنگام بارندگی و لغزندگی جاده با عملکرد ضعیف و دیرهنگام ترمز روبرو می‌شویم و باید با سرعت مطمئنه تردد کرد.
رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه تصادف عابران پیاده در شهر همدان زیاد است، اظهار کرد: با طرح‌هایی مانند نصب دوربین و کنترل سرعت که در زیرگذر بعثت و پژوهش انجام شده تصادفات در این مناطق کاهش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح در این دو ‌نقطه حدود ۱۲۰۰ جریمه در زمینه سرعت ثبت شده است، مطرح کرد: در تیرماه سال گذشته چهار کشته بر اثر تصادفات در شهر همدان داشتیم که خوشبختانه در تیرماه سال‌جاری به صفر رسید.
جمالی درباره تردد خودروهای غیربومی نیز گفت: تردد خودروهای غیربومی نسبت به دوهفته گذشته کاهش زیادی داشته است و به عنوان مثال امروز ۳۸ خودروی پلاک خوزستان و کردستان در شهر اعمال قانون شدند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار