نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مرداد 1400 - 8:37   |   کد مطلب: 29947
مظاهر روزبهانی گفت: 5 نفر برنامه‌های خود را برای شهرداری ملایر اعلام کرده‌اند و از بین علیرضا امامی، غلامحسین تقوی، هادی سلگی، مهدی یوسفوند و مجید یوسفی نوید یکی به‌عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ مظاهر روزبهانی عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به روند انتخاب شهردار ملایر اظهار کرد: جلسات بررسی و اعلام برنامه افراد موردنظر شهرداری ملایر برگزارشده است.
وی بابیان اینکه 5 نفر برنامه‌های خود را برای شهرداری ملایر اعلام کرده‌اند، افزود: علیرضا امامی، غلامحسین تقوی،  هادی سلگی، مهدی یوسفوند و مجید یوسفی نوید گزینه‌های شهرداری ملایر هستند.
عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر ملایر گفت: مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای شهر ملایر روز پنجشنبه برگزار می‌شود و این دوره از شورا کار خود را رسماً از روز 14 تیرماه آغاز می‌کند.
وی با اشاره به برخی حواشی درباره فشار بر روی شورا برای انتخاب فرد خاص بیان کرد: اعضای منتخب این دوره شورای  شهر ملایر با توجه به برنامه‌های ارائه شده توانمندترین فرد را برای شهرداری انتخاب می‌کنند.
روزبهانی تأکید کرد: درروند انتخاب شهردار افرادی به دنبال دادن مشورت برای انتخاب شهردار هشتند اما تصمیم نهایی با اعضای منتخب و با توجه به توانمندی افراد است.
وی گفت: طبق قانون و از زمان آغاز به کار رسمی شورای های اسلامی شهر اعضا یک ماه برای انتخاب شهردار فرصت دارند.
عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر ملایر بیان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری روز آغاز به کار شورای اسلامی یک نفر به‌عنوان سرپرست انتخاب می‌شود.
وی گفت: در حال حاضر اعضای منتخب 4 نفر را برای سرپرستی شهرداری ملایر در نظر دارند و از بین غلامرضا کرمی، حسین بابایی، مجید فرجی و محمدرضا  احمدی سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود.
روزبهانی تأکید کرد: اعضای منتخب این دوره از شورا ملاک نای مشخصی برای انتخاب شهردار در نظر دارد که بر طبق آن شایسته‌ترین فرد را برای شهرداری انتخاب می‌کنند.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار