نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. شهريور 1400 - 10:22   |   کد مطلب: 30020
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی گفت: بر اساس ‌نامه اعلام‌شده از استانداری همدان شهردار معرفی‌شده توسط شورای شهر ملایر تائید نشد.

به گزارش ملایری‌ها، انتخاب شهردار را می‌توان نخستین چالش هر دوره از شوراهای اسلامی شهرها دانست و اعضای منتخب تلاش می‌کنند که با بررسی گزینه‌های مختلف شهردار را انتخاب کنند.

پس از انتخاب اعضای جدید این دوره از شورای اسلامی شهر ملایر در راستای همین امر از همان روزهای نخست صحبت‌ها و رایزنی‌ها درباره انتخاب شهردار شروع شد.

اعضای شورای شهر ملایر پس از بررسی‌های گزینه‌های مختلف شهرداری برای ملایر به نام غلامرضا کرمی با سوابقی ازجمله کارشناس شهرداری ملایر، شهردار جوکار، معاون مسکن و شهرسازی ملایر، مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری، مدیر بحران شهرداری ملایر جانشین شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران رسیدند و وی را برای تائید به استاندار معرفی کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت بررسی شهردار معرفی‌شده اظهار کرد: بر اساس‌نامه اعلام‌شده از استانداری همدان شهردار ملایر تائید نشد.

وی افزود: بر اساس قانون بس از بررسی استانداری و اعلام رد نتیجه اعضای شورای شهر هم می‌توانند گزینه جدید معرفی کنند و یا اینکه بر گزینه موردنظر خود اصرار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر افزود: بعدازظهر امروز جلسه شورای اسلامی  برگزارشده تا برای وضعیت شهردار جدید بررسی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: در این جلسه تصمیمات لازم درباره انتخاب گزینه جدید و یا اصرار شهردار منتخب تصمیم‌گیری می‌شود اما نظر من انتخاب گزینه جدید برای شهرداری است.

به گزارش ملایری‌ها؛ با توجه به عدم تائید غلامرضا کرمی به عنوان شهردار توسط استانداری را می توان به عنوان نخستین نمره مسدودی در شورای اسلامی این دوره از شورای شهر ملایر دانست.

در روند انتخاب شهردار ملایر خبرها از انتخاب شهردار از بین دو گزینه غلامحسین تقوی و علیرضا امامی داشت و اکثر اعضای شورای شهر ملایر نظر به این دو گزینه داشتند اما در نهایت اعضای شورای شهر به نام غلامرضا کرمی رسیدند و آنرا به استانداری معرفی کردند و که پس از بررسی های استانداری مهر عدم تایید بر نام غلامرضا کرمی زده شد.

با توجه به رد غلامرضا کرمی باید به دنبال گزینه جدیدی برای شهرداری ملایر باشند و امید است بتهرین فرد را برای سکانداری شهرداری انتخاب کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار