نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. شهريور 1400 - 8:49   |   کد مطلب: 30028
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از شرکت بیش از ۲۳۰۰ دانش آموز در کلاس‌های اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛مسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا بیشتر کلاس‌های اوقات فراغت به صورت مجازی و به صورت محدود حضوری برگزار شد، گفت: در این زمینه ۳۲ پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان ملایر در نظر گرفته شد.

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل دو پایگاه با ۷۰۰ دانش آموز به صورت حضوری و مجازی، همچنین ۱۵ پایگاه در مدارس منتخب در قالب برگزاری کلاس‌های کنکور و آمادگی، ۴۵۰ دانش آموز در دارالقرآن شامل برگزاری کلاس‌های حفظ، نهج‌البلاغه و رشته‌های قرآنی و همچنین تعدادی نیز در اردوگاه فجر بوده است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر بیان کرد: ۱۵۰ نفر نیز در پژوهش‌سرا و ۳۰۰ نفر در ورزشگاه الهیه و زمین چمن از برنامه‌های ورزشی استفاده کردند، کلاس‌های آموزشی بیشتر به صورت مجازی بوده است.

بیات عنوان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت از دهم تیرماه شروع و تا بیست و پنجم شهریورماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه جمعاً ۲ هزار ۳۲۵ دانش‌آموز در ۳۲ پایگاه از کلاس‌های قرآنی فرهنگی آموزشی  بهره‌مند شده‌اند گفت امسال با توجه به شرایط کرونا تعداد دانش آموزان شرکت کننده در کلاس‌های اوقات فراغت کمتر بود و در سال‌های گذشته دانش‌آموزان بیشتری از برنامه‌های اوقات فراغت در شهرستان ملایر استفاده کردند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر اضافه کرد: دانش آموزان ملایری توانستند در مسابقات فرهنگی قرآنی و هنری رتبه‌های زیادی را در استان و همچنین تعدادی از دانش‌آموزان نیز در مسابقات کشوری حائز رتبه شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار