نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مهر 1400 - 23:43   |   کد مطلب: 30190
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان
حفظ وحدت از ضروریات امروز جامعه است
سردار مهدی ظفری گفت: امروز باید همه با هم سرود شهدا را بخوانیم و حفظ وحدت یک ضرورت است.

سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی ملایر با اشاره به جایگاه دفاع مقدس اظهار کرد: باید  دفاع مقدس را ترکیبی از عاشورا دانست چرا که ثمرات ان در دوران جنگ تحمیلی به خوبی دیده می شود.

وی به جایگاه ایران اسلامی در دنیا اشاره و تصریح کرد: با توجه به شهدای زیادی که ایران اسلامی داده یم هر روز باید قدرتمندتر  بزرگتر شویم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: امثال شهید سلیمانی ثمره جامعه توحیدی ایران اسلامی است و ما باید به دنبال تشکیل حکومت جهانی باشیم و به وضع موجود قانع نباشیم.
وی حفظ وحدت را یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و تاکید کرد: امروز باید همه با هم سرود شهدا را بخوانیم و حفظ وحدت یک ضرورت است.
سردار ظفری  با بیان جایگاه سردار سلیمانی بیان کرد:همانطور که سردار سلیمانی اهل زد و بندهای سیاسی نبود و نگرش بزرگ و اندیشه جهانی داشت و خود را درگیر مسایل پیش پا افتاده نمی‌کرد، هر یک از ما نیز می‌تواند یک شهید سلیمانی باشد.
وی اختلاف سلیقه ها و درگیری با مسائل پیش پا افتاده را از مشکلات روز جامعه دانست و گفت: اندیشه‌ای که سردار سلمیانی به واسطه آن به دنبال پی‌ریزی حکومت جهانی بود باید در راس امور ما باشد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز در این آیین اظهار داشت: شهدا زیارتگاه و پناهگاه هستند و نباید ذره‌ای از خط نورانی و مسیر و اهداف آنها خارج شویم.
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر نیز در این آیین با اشاره به جایگاه شهدا اظهار کرد: شهدا قادر به درک آینده آینده کشور و حقیقت دشمن بودند.
امام جمعه ملایر افزود: شهدا می دانستند که ماهیت آمریکا چکونه است که تمام تلاش خود را برا از بین بردن آن کردند.
وی دانشگاه جهاد و شهادت را نیازی برای تربیت جوانان مومن وایثارگر دانست و گفت: برای تربیت نیروهایی زبده، هوشمند، کارآمد و با معرفت باید به شهدا توسل کرد و در دانشگاه آنان تربیت مرد.
حجت الاسلام برقراری گفت: از شهدای صدر اسلام همچون عمار یاسر، سمیه، مالک اشتر و یاران امام حسین(ع) تا شهدایی چون سردار حسین همدانی، محمدحسین فهمیده، سردار سلیمانی، بهنام محمدی و علی لندی‌ در این مکتب تربیت شده و به شهادت رسیدند.
وی  اهل تسلیم بودن را یکی از مصادیق ثبت‌نام در دانشگاه جهاد و شهادت عنوان کرد و افزود: انجام کار جهادی، شجاعت و تسلیم نشدن در برابر دشمنان و امیدواری به آینده از دیگر ویژگی‌هایی است که فرد می‌تواند در دانشگاه جهاد و شهادت ثبت‌نام کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار