نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مهر 1400 - 23:01   |   کد مطلب: 30191
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری گفت: همه مردم باید واکسن بزنند تا شاهد ریشه کنی کامل ویروس کرونا باشیم اما اگر نیمی از مردم از زدن واکسن امتناع کنند به ما جامعه آسیب می رسد و اثرگذاری واکسیناسیون از بین می رود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت اظهار کرد: وحدت یک از مهمترین اولویت ها در جامعه امروز در بین مسلمانان است و ائمه اطهار توصیه های فراوانی به وحدت داشته‌اند.

وی گفت: متاسفانه روحانیون و مراجعی که دست پرورده انگلیس هستند در هفته وحدت به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمین هستند.

امام جمعه ملایر با اشاره به سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) بیان کرد: ما باید بدانیم نسبت به آخرین امام چه تکلیفی داریم و چرا بعد از امام حسن عسگری علیه السلام معصوم چهاردهم در پرده غیبت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقصر غیبت ما مسلمانان هستیم، تصریح کرد: باید در دوران غیبت و در سایه ولایت فقیه قدردان اسلام بوده و برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به قرارگیری در هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس با همکاری مردم امنیت پایدار خوبی در کشور ایجاد کرده است و باید دانست پیشگیری بهتر از درمان است و حضور به موقع نیروی انتظامی باعث جلوگیری از بسیاری از اتفاقات می شود.

وی بیان کرد: حضور پلیس راهور در جاده ها سبب امنیت می شود و نباید یک مجموعه کیمن گرفته باشد و باید جلو دید باشد تا حوادث پیشگیری شود.

امام جمعه ملایر با تلاش های انجام شده در واکسیناسیون عمومی تاکید کرد: همه مردم باید واکسن بزنند تا شاهد ریشه کنی کامل ویروس کرونا باشیم اما اگر نیمی از مردم از زدن واکسن امتناع کنند به ما جامعه آسیب می رسد و اثرگذاری واکسیناسیون از بین می رود.

وی با اشاره به پالس های اروپایی ها برای مذاکره بیان کرد: ایران اسلامی با توجه به تجارب سال های اخیر و عدم اعتماد به غربی ها عجله ای برای مذاکره ندارد.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه غربی ها با مذاکره به دنبال نابودی ایران هستند، عنوان کرد: دولت سیزدهم در صورتی که منافع ایران و ملت دیده شود حاضر به مذاکره می شود و باید دانست که مقصر اصلی در مذاکرات آمریکایی ها هستند.

وی افزود: آمریکایی ها هیچ اقدام سازنده ای برای مذاکرات انجام ندادند و همین امر باعث شده که ایران عجله ای برای مذاکره نداشته است.

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنان جدید ظریف درباره تعلیق در برجام تاکید کرد: سخنان جدید ظریف خوش خدمتی به آمریکایی ها و دشمنان است که بگوید آنها به تعهدات خود که تعلیق بوده عمل کرده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار