نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مهر 1400 - 23:04   |   کد مطلب: 30192
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در این استان وجود دارد که از دوره‌های قبل بدون تامین منابع مالی آنها، کلنگ‌زنی شده که باید تکمیل و به سرانجام برسد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمید سیفی» روز جمعه در نشست بررسی اعتبارات و پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش و جوانان شهرستان ملایر، افزود: در جلسه‌ای که اخیرا با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، نگاه وی تکمیل پروژه‌های ورزشی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی گفت: از دوره‌های قبل ۹.۵ میلیارد تومان بدهی به جز مسائلی که برای تیم فوتبال پاس به وجود آمده، برای اداره کل ورزش و جوانان استان انباشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به وجود مشکلات عدیده در حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: با وجود تمامی این مشکلات و در کنار شیوع ویروس کرونا، تحرکات و اتفاقات خوبی در حوزه ورزش استان طی یک سال گذشته روی داده به نحوی که هیچ سالن ورزشی ما حتی برای یک روز هم تعطیل نشد.

سیفی با بیان اینکه نگاه ما به ورزش‌های همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی، تخصصی است، ادامه داد: ظرفیتهای طلایی زیادی در حوزه ورزش استان همدان و شهرستان ملایر وجود دارد که باید از ظرفیت و تجربه آنها برای توسعه ورزش منطقه استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزاری این نشست‌ها را فرصتی مغتنم برای توسعه ورزش قهرمانی دانست و گفت: مسایل و مشکلات موجود در حوزه ورزش و جوانان باید آسیب‌شناسی شود.

سیفی ادامه داد: در حال حاضر لیگ کشتی استان در حال راه‌اندازی است و برای هندبال ملایر که به لیگ برتر راه یافته نیز یک سالن مجزا و ۴۰ میلیون تومان اختصاص دادیم که علاوه بر آن حدود ۹۰۰ میلیون تومان برای ادامه حضور تیم در لیگ نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم استادیوم پنج هزار نفری ملایر شامل پارکینگ، محوطه‌سازی و بخش اداری نیز در دست اجرا است، افزود: هیات‌های ورزشی این شهرستان باید فعال‌تر شوند و برای حمایت بیشتر ورزشکاران و پویایی ورزش ملایر، نسبت به جذب اسپانسر اقدام کنند.

سیفی افزود: از محل اعتبارات استانی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای استخر سرپوشیده سامن و ۸۵۰ میلیون تومان برای زمین چمن و سکوی سامن اختصاص داده شده است./ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار